23.9.09

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές και οι γονείς για τον μαθητικό υπολογιστή !!


1.Το παιδί μου φοιτά σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο. Δικαιούται ηλεκτρονικό υπολογιστή?
Δικαίωμα προμήθειας του φορητού μαθητικού ηλεκτρονικού υπολογιστή έχουν όλοι οι μαθητές που φοιτούν σε ημερήσια (δημόσια και ιδιωτικά) σχολεία της επικράτειας κατά το σχολικό έτος 2009-2010.
2.Το παιδί μου φοιτά σε εσπερινό γυμνάσιο. Δικαιούται ηλεκτρονικό υπολογιστή?
Δικαίωμα προμήθειας του φορητού μαθητικού ηλεκτρονικού υπολογιστή έχουν όλοι οι μαθητές που φοιτούν σε εσπερινά σχολεία της επικράτειας κατά το σχολικό έτος 2009-2010.
3.Το παιδί μου παρακολουθεί

ξανά το αναλυτικό πρόγραμμα της α’ γυμνασίου Δικαιούται ηλεκτρονικό υπολογιστή?
Στους δικαιούχους περιλαμβάνονται επίσης και οι μαθητές που παρακολούθησαν το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της α’ τάξης του γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2008-2009 και δεν προβιβάστηκαν στη β’ τάξη και θα παρακολουθήσουν ξανά τα μαθήματα της α’ τάξης.
4.Είμαι οικονομικός μετανάστης, πως μπορεί να προμηθευτεί το παιδί μου τον φορητό μαθητικό ηλεκτρονικό υπολογιστή?
Η ταυτοποίηση των στοιχείων των γονέων /κηδεμόνων που είναι οικονομικοί μετανάστες γίνεται με την προσκόμιση του δελτίου παραμονής.
Προμήθεια Υπολογιστή
1.Πως μπορώ να προμηθευτώ τον υπολογιστή?
Τον μαθητικό φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή μπορεί να τον προμηθευτεί ο γονέας/ κηδεμόνας κάθε μαθητή σε οποιοδήποτε κατάστημα της αρεσκείας του με επίδειξη του κουπονιού και της αστυνομικής του ταυτότητας ή ισοδύναμο έγγραφο σε περίπτωση που δεν υπάρχει υποχρέωση κατοχής αστυνομικής ταυτότητας.
2.Ποιο είναι το ύψος της επιχορήγησης?
Ο γονέας/κηδεμόνας κάθε μαθητή έχει στην κατοχή του ένα κουπόνι αξίας 450 ευρώ και μ’ αυτό μπορεί να προμηθευτεί έναν υπολογιστή αξίας μέχρι 450 ευρώ σε οποιοδήποτε κατάστημα της αρεσκείας του.
3.Από πού μπορώ να προμηθευτώ το κουπόνι?
Το κουπόνι μπορεί να το παραλάβει ο γονέας/κηδεμόνας κάθε μαθητή, κατά τη δήλωση κηδεμονίας στο σχολείο φοίτησης του μαθητή, από τον υπεύθυνο καθηγητή ή τον Γυμνασιάρχη του σχολείου μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου
4.Από ποτέ μπορώ να προμηθευτώ τον υπολογιστή?
Η διάθεση των φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών για τους μαθητές των ημερησίων σχολείων προβλέπεται να ξεκινήσεις στις αρχές Οκτωβρίου και να ολοκληρωθεί στο τέλος Οκτωβρίου.
5.Μπορώ να αγοράσω υπολογιστή μεγαλύτερης αξίας?
Όχι. Κάθε μαθητής μπορεί να επιλέξει έναν υπολογιστή της αρεσκείας του, ανάμεσα στα μοντέλα μαθητικού υπολογιστή που διατίθενται στα καταστήματα λιανικής πώλησης και των οποίων η αξία είναι μέχρι 450 ευρώ.
Ο λόγος είναι ότι τα προτεινόμενα μοντέλα μαθητικών φορητών υπολογιστών έχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές και «φορτωμένο» το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Επιστολή-Κουπόνι
1.Πήγα στο κατάστημα να αγοράσω τον Η/Υ και τα στοιχεία είναι ή λάθος ή μερικώς ή καθόλου καταχωρημένα
Ο κηδεμόνας πηγαίνει στο σχολείο και ζητάει «Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής στη Δράση "Μαθητικός Φορητός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής». Στη συνέχεια, επιστρέφει στο κατάστημα όπου γίνεται η διόρθωση/εισαγωγή στοιχείων στο ΠΣ από τον εξουσιοδοτημένο χρήστη του Καταστήματος και ακολουθεί η αγορά του Η/Υ.
2.Έχω χάσει το κουπόνι και πήγα στο κατάστημα να αγοράσω τον Η/Υ

Ο γονέας/κηδεμόνας επικοινωνεί με το Γραφείο Υποστήριξης της δράσης της ΨΗΦΕΝ Α.Ε., το οποίο μετά από ερωτήσεις ταυτοποίησης του Γονέα/Κηδεμόνα τον ενημερώνει τηλεφωνικά για τον κωδικό-ξυστό του Κουπονιού του. Στη συνέχεια ο γονέας κηδεμόνας δίνει τον αριθμό του ξυστού στο μαγαζί και γίνεται έλεγχος του Κωδικού ξυστό του κουπονιού στο ΠΣ από το κατάστημα και είναι ακριβή τα στοιχεία του κηδεμόνα σε σχέση με τα στοιχεία ταυτότητας του. Το κατάστημα τυπώνει εκ νέου το κουπόνι από το μαγαζί και αναφέρει στο τέλος ότι το εν λόγω κουπόνι είχε απολεστεί κλπ και υπογράφεται από τον κηδεμόνα και σφραγίζεται από το Κατάστημα. Τέλος γίνεται η αγορά του Η/Υ
3.Έχω χάσει το κουπόνι και πήγα στο κατάστημα να αγοράσω τον Η/Υ και τα στοιχεία είναι ή λάθος ή μερικώς ή καθόλου καταχωρημένα
Ο κηδεμόνας/καθηγητής καλεί το Γραφείο Υποστήριξης της Δράσης, το οποίο μετά από ερωτήσεις ταυτοποίησης του κηδεμόνα/ καθηγητή, δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την αντιστοίχιση κηδεμόνα/ καθηγητή με Κρυφό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού.
Το Γραφείο Υποστήριξης της Δράσης ζητά από τον κηδεμόνα/ καθηγητή να προσέλθει στο σχολείο και να ζητήσει «Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής στη Δράση ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ», με συμπληρωμένο το Φανερό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού, και στη συνέχεια να ξανακαλέσει το Γραφείο Υποστήριξης δίνοντας τοv νέο αριθμό ώστε να του υπαγορευθεί ο αντίστοιχος Κρυφός Μοναδικός Κωδικός Αριθμός κουπονιού.
Ο κηδεμόνας/καθηγητής προσέρχεται στο σχολείο. Ο Διευθυντής εντοπίζει στη Συγκεντρωτική Κατάσταση Διανεμηθέντων Κουπονιών τον αντιστοιχισμένο Φανερό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού, και εκδίδει Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής του κηδεμόνα/καθηγητή. Στην ειδική περίπτωση που δε βρεθεί καμία αντιστοίχιση του κηδεμόνα/ καθηγητή σε Φανερό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού μέσω της Συγκεντρωτικής Κατάστασης, ο κηδεμόνας/ καθηγητής λαμβάνει εκ νέου Κουπόνι Επιστολή (επανεκκίνηση της διαδικασίας).
Ο κηδεμόνας/ καθηγητής καλεί το Γραφείο Υποστήριξης της Δράσης και δίνοντας το Φανερό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού παράλληλα με την ταυτοποίηση των στοιχείων του λαμβάνει τον αντίστοιχο Κρυφό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό του κουπονιού του.
Ο κηδεμόνας/ καθηγητής δίνει στο Κατάστημα τον Κρυφό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό κουπονιού και τη Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής.
Το Κατάστημα ελέγχει τον Κρυφό Μοναδικό Κωδικό Αριθμό του κουπονιού στο Πληροφοριακό Σύστημα και αν τα στοιχεία του κηδεμόνα/ καθηγητή συμπίπτουν με τα στοιχεία ταυτότητας του, τότε το Κατάστημα συμπληρώνει τα στοιχεία του κηδεμόνα/καθηγητή στο Πληροφοριακό Σύστημα βάσει της Βεβαίωσης Δικαιώματος Συμμετοχής.
Το εξουσιοδοτημένο κατάστημα τυπώνει αντίγραφο το κουπονιού από το Πληροφοριακό Σύστημα το οποίο αναφέρει ότι το εν λόγω κουπόνι έχει απολεστεί. Στη συνέχεια το αντίγραφο κουπόνι υπογράφεται από τον κηδεμόνα/ καθηγητή και σφραγίζεται από το Κατάστημα.
Καταστήματα
1.Πρέπει να γίνει πιστοποίηση των καταστημάτων για να συμμετέχουν στη Δράση?
Όχι. Στη δράση μπορεί να συμμετέχει οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί, υπό την προϋπόθεση ότι:
• Λειτουργεί νόμιμα στην Ελληνική Επικράτεια.
• Διαθέτει σύνδεση στο Διαδίκτυο.
• Εκδίδει Αποδείξεις Λιανικής Πώλησης. Τιμολόγια δεν γίνονται δεκτά από τη Δράση.
• Εκτυπώνει το έντυπο «Δελτίο Παραγγελίας» που παράγεται από το Πληροφοριακό Σύστημα (http://pupilslaptop-portal.digitalaid.gr/) και υπενθυμίζει σε κάθε γονέα/κηδεμόνα να το υπογράφει.
2.Από που μπορούμε να προμηθευτούμε το υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου?

Το υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο της δράσης http://pupilslaptop-portal.digitalaid.gr
3.Πότε χρειάζεται η «Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής στη Δράση»?
Η Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής στη Δράση απαιτείται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Στην περίπτωση που τα στοιχεία του γονέα/κηδεμόνα είναι μερικώς ή λάθος ή μη καταχωρημένα στο Πληροφοριακό Σύστημα.
Στην περίπτωση απώλειας του κουπονιού και στοιχείων του γονέα/κηδεμόνα που είναι μερικώς ή λάθος ή μη καταχωρημένα στο Πληροφοριακό Σύστημα.
4.Τι χρειάζεται να προσκομίσουν τα καταστήματα για να πληρωθούν?
Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας του γονέα/κηδεμόνα του μαθητή ή ισοδύναμου εγγράφου σε περίπτωση που δεν υπάρχει αστυνομική ταυτότητα, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από το κατάστημα πώλησης του υπολογιστή.
Επιστολή-Κουπόνι ή αντίγραφο Κουπονιού.
Υπογεγραμμένο το Δελτίο Παραγγελίας του γονέα/κηδεμόνα.
Αντίγραφο απόδειξης Λιανικής Πώλησης σφραγισμένο και υπογεγραμμένο.
Πρωτότυπη βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής σε περίπτωση που αυτή απαιτείται.
Φορολογική και Ασφαλιστική Ενημερότητα για δαπάνες αξίας άνω των €20.000 εκτός ΦΠΑ.
Συγκεντρωτική κατάσταση πωλήσεων φορητών υπολογιστών, για τους οποίους ζητάτε την πληρωμή σας από την ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε. σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή.
esos.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου