23.10.09

Συνάντηση Δ. Αβραμόπουλου με στελέχη της ΝΔ στο νομό Αρκαδίας!!!


Με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας από το νομό Αρκαδίας συναντάται αυτή την ώρα ο υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος. Σε δήλωσή του ανέφερε ότι "βρίσκομαι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και είμαι βαθιά συγκινημένος γιατί βρίσκομαι με πρόσωπα που αγαπώ και εκτιμώ πολλά χρόνια, με φίλους μου που με στηρίζουν στο καινούργιο μου αυτό ξεκίνημα".
Ο κ. Αβραμόπουλος είπε ότι η επίσημη έναρξη της δικής του προεκλογικής εκστρατείας θα γίνει μετά την επομένη του συνεδρίου και αυτό γιατί πρέπει, όπως ανέφερε, να έχουν ολοκληρωθεί οι εσωτερικές διαδικασίες που είναι σε εξέλιξη, παρά το γεγονός ότι ήδη έχει διαμορφωθεί ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο έχουν συμφωνήσει όλοι οι υποψήφιοι.

Σε ερώτηση που του έγινε για το αν λειτουργεί διχαστικά στη βάση της Νέας Δημοκρατίας η διεξαγωγή τηλεοπτικής αναμέτρησης μεταξύ των υποψηφίων, απάντησε λέγοντας: "οτιδήποτε διχαστικό μακριά από εμένα", συμπληρώνοντας ότι: "από την πρώτη ημέρα και στη διακήρυξή μου έχω στείλει μήνυμα προς όλους και κυρίως προς τους συνυποψηφίους μου ότι προέχει η ομοψυχία, η ενότητα και η αλληλεγγύη".
Είναι αυτονόητο, είπε, ότι όλοι ανήκουμε στην ίδια οικογένεια και δεν πρόκειται για αντιπάλους ή για διαφορετικά κόμματα. Ακολουθούμε, ανέφερε, δρόμους παράλληλους προς ένα συγκεκριμένο προορισμό και στόχο και επισήμανε: "θεωρώ αυτονόητο να συζητάμε και το κάνω με όλους καθημερινά. Πρέπει να έχουμε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και το κυριότερο, να ομονοούμε και να συμφωνούμε".
Κλείνοντας πρόσθεσε πως: "μην έχετε καμιά αμφιβολία ότι η Νέα Δημοκρατία θα βγει πανίσχυρη, ενωμένη και δυνατή και θα ανοίξει πάλι ο δρόμος που θα την επαναφέρει ως κεντρικό πρωταγωνιστή στα πολιτικά δρώμενα της χώρας. Δεν θα αργήσει η ημέρα που ο ελληνικός λαός θα την εμπιστευθεί και πάλι".

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου