30.5.10

Filoxenia Καλαμάτας - Φιλοξενία δημοσιογράφων για προβολή της Μεσσηνίας

Περίπου 20 δημοσιογράφοι από διάφορα Μέσα Ενημέρωσης, ηλεκτρονικά και έντυπα, φιλοξενήθηκαν για ένα τριήμερο στο classical e- filoxenia, με στόχο την προβολή της Μεσσηνίας και του ξενοδοχείου.
Τους δημοσιογράφους ξενάγησαν η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Ομίλου Χριστίνα Τσιλιάκου και ο διευθυντής του ξενοδοχείου Γιάννης Λάππας.
Σύμφωνα με τον κ. Λάππα, στόχος είναι να γνωρίσουν από κοντά τις ομορφιές τις περιοχής μας, να δουν το Ιστορικό Κέντρο της Καλαμάτας και να γευτούν παραδοσιακά εδέσματα, ώστε να τα προβάλλουν στα Μέσα Ενημέρωσης που εργάζονται.
Σε ό,τι αφορά τη γενικότερη πολιτική του Ομίλου, ο κ. Λάππας ανέφερε ότι από το ξενοδοχείο παρέχονται οι υψηλότερες δυνατόν υπηρεσίες, ενώ ευαισθητοποιημένοι από την οικονομική ύφεση, έχουν δημιουργηθεί οικονομικότερα πακέτα. Παράλληλα, προσαρμόζονται τιμολογιακά και όλες οι άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου (μπαρ, κ.λπ.).
Από την πλευρά της, η κα Τσιλιάκου σημείωσε ότι παρόμοιες εκδηλώσεις γίνονται και στα υπόλοιπα ξενοδοχεία του Ομίλου, ενώ τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου εκπρόσωποι γυναικείων περιοδικών θα φιλοξενηθούν στο classical e- filoxenia, με σκοπό τη γνωριμία τους με το χώρο SPA.
Θάρρος

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου