10.5.10

H απάντηση της Βάσως Αλεξανδρίδου για τα έπιπλα

Με μία τρισέλιδη ανακοίνωση η πρώην περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κυρία Βάσω Αλεξανδρίδου απαντά για όσα γράφτηκαν το τελευταίο διάστημα στον Τύπο με αφορμή την παραίτησή της.
Η κυρία Αλεξανδρίδου, στην ανακοίνωσή της, που υπογράφει ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, επισημαίνει:
«Θεωρώ υποχρέωσή μου, κατόπιν της ανάρρωσής μου από το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα, να απαντήσω δημοσίως στην ακατάσχετη φημολογία που επικρατεί το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να προστατεύσω την αξιοπρέπειά μου, την υπόληψή μου ως πολίτης και ως πολιτικός και την οικογένεια μου, από όλη τη δόλια, σκανδαλολογική και παντελώς αβάσιμη και άδικη επίθεση που έχει εξαπολυθεί εναντίον μου, και είχε άμεσο αντίκτυπο στην ψυχική και σωματική μου υγεία. …..
Πρόκειται για μια επίθεση τουλάχιστον απαράδεκτη, η οποία έγινε με τη χρήση κάθε αθέμιτου μέσου. Σε καμία περίπτωση, ουδεμία ανάμειξη έχω σε όσα με κατηγορούν, ούτε έχει γίνει η οποιαδήποτε παρατυπία, γεγονός το οποίο έχει επιβεβαιωθεί μέσω ελέγχου που πραγματοποιήθηκε σε τιμολόγια και δαπάνες της περιφέρειας από την ίδια την κυβέρνηση.
Στις αθεμελίωτες κατηγορίες που μου επιρρίπτουν απαντώ ως εξής :
1. Η επίσκεψή μου στην Κωνσταντινούπολη και η συνάντησή μου με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, στόχο είχε την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την προώθηση του θρησκευτικού τουρισμού στην περιοχή των Ιονίων Νήσων, η οποία συνοδεύτηκε από τις ευχές, την ευλογία και τη στήριξή του για το έργο της περιφέρειας. Ως γνωστόν, τα Ιόνια Νησιά είναι τόπος μεγάλου θρησκευτικού ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα τα τέσσερα σκηνώματα που βρίσκονται στην περιφέρεια. Μάλιστα, θα επιθυμούσα να αναφέρω ενδεικτικά ότι όταν μεταφέρθηκε στη Ρωσία το χέρι του Αγ. Σπυρίδωνα για να διατεθεί σε προσκύνημα, 500.000 Ρώσοι έσπευσαν να το προσκυνήσουν. Επιπρόσθετα υπήρξε και πρόσκληση από μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία, προκειμένου να συζητήσουμε τρόπους ανάδειξης και ενίσχυσης της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ της Κωνσταντινούπολης και των Ιονίων Νήσων,
2. Η σκληρή καθημερινή 14ωρη εργασία μου σε ότι αφορά στο ΕΣΠΑ είναι αδιαμφισβήτητη και δεν τίθεται κανένα θέμα αδράνειας, εφόσον τα αποτελέσματα της μέχρι πρότινος ενασχόλησής μου με το πρόγραμμα έχουν παρουσιαστεί αναλυτικά σε τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης με απόλυτη διαφάνεια και σαφήνεια (υπάρχει σχετικό οπτικοακουστικό υλικό και δημοσιεύματα στον τύπο). Γνωρίζω εις βάθος το συγκεκριμένο πρόγραμμα και φυσικά δραστηριοποιήθηκα ανάλογα και εσπευσμένα προκειμένου να μη χαθεί ούτε ένα Ευρώ για την ανάπτυξη του τόπου και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την ορθή υλοποίησή του, πάντα σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία.
3. Ο οικιακός εξοπλισμός αγοράσθηκε και χρεώθηκε στο όνομά μου – γεγονός το οποίο είναι πασιφανές εφόσον εκδόθηκαν στο όνομά μου τα τιμολόγια. Έχουν, επίσης διατεθεί στην ίδια την κυβέρνηση, η οποία και επαναλαμβάνω τα έλεγξε και δε διαπίστωσε απολύτως καμία παρατυπία, κάτι που μπορεί ανά πάσα στιγμή να το επιβεβαιώσει και το Υπουργείο Εσωτερικών.
Για το λόγο του αληθές, προσκομίζω εγώ η ίδια στη διάθεση του ελληνικού λαού τα αποδεικτικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν τους ανωτέρω ισχυρισμούς μου και είναι τα εξής: η πρόσκληση για την επίσκεψή μου στην Κωνσταντινούπολη, τα τιμολόγια των επίπλων χρεωμένα στο όνομά μου και τα έγγραφα για την αναμόρφωση του ΕΣΠΑ που συντελέστηκε κατά την περίοδο διορισμού μου.
Η περίοδος διορισμού μου στην προαναφερθείσα θέση εκτελέστηκε με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και μόνο, με διαφάνεια και αμεροληψία, αρχές και αξίες οι οποίες συνάδουν με την προσωπική καθώς και την πολιτική μου πορεία.
Προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα υπηρετήσω τα όσα πρεσβεύει το κόμμα και πάνω από όλα θα αγωνισθώ με πυξίδα το καλό της χώρας μας. Διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω με σθένος να μάχομαι, πάντα σεβόμενη τους συνανθρώπους και τους 16.000 ψηφοφόρους μου, και φυσικά, με οδηγό τις αρχές που με διέπουν, για την ευημερία της Ελλάδας»kosmoslarissa.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου