1.6.10

Δέσποινα Βανδή: "Έχω βιώσει σεξουαλική παρενόχληση"

Μια δήλωση που σοκάρει έκανε η Δέσποινα Βανδή στην εκπομπή «Κους Κους το μεσημέρι» Η γνωστή τραγουδίστρια με αφορμή το τραγούδι της «Κορίτσι πράμα» και τα σχόλια που έχουν ακουστεί ότι είναι ένα τραγούδι κάπως αναχρονιστικό, είπε ότι το τραγούδι αυτό μιλά για το πόσο δύσκολο είναι να είσαι γυναίκα και αποκάλυψε ότι και η ίδια έχει δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση!!!! «Έχω βιώσει σεξουαλική παρενόχληση. Όχι στη συγκεκριμένη δουλειά, αλλά το έχω βιώσει», εξομολογείται, προκαλώντας έκπληξη. Η Δέσποινα Βανδή για πρώτη ίσως φορά παραδέχεται ότι όλο αυτό το κυνηγητό με τους παπαράτσι την έχει κάνει να αισθάνεται εγκλωβισμένη….. «Το κυνήγι των φωτογράφων είναι κάτι που με ενοχλεί πάρα πολύ. Με ενοχλεί που κάθε εβδομάδα μπορεί να βρίσκομαι με μια φωτογραφία στα περιοδικά. Δεν θέλω να εκτίθενται άλλο τα παιδιά μου. Θέλω να σταματήσει όλο αυτό, ή να ελεγχθεί σε κάποιο σημείο», λέει. Όσο για το πολυσυζητημένο ζήτημα των πλαστικών επεμβάσεων, η Δέσποινα λέει ότι δεν έχει κάνει πλαστική και ο λόγος είναι ένας: «Όταν θα έρθει ο χρόνος θα κάνω πλαστική. Απλά έχω ένα φόβο γιατί δεν πετυχαίνουν πάντα. Αν αισθανθώ ότι θα βοηθήσει την ψυχολογία μου μπορεί να υποκύψω, αλλά προς το παρόν νιώθω καλά με το πρόσωπό μου».Η τραγουδίστρια μίλησε ακόμα και για τον σύζυγό της, Ντέμη Νικολαΐδη, αλλά και για τα παιδιά της. Αποκάλυψε μάλιστα ότι έχει επηρεάσει και έχει επηρεαστεί πολύ από τον Ντέμη.«Ο Ντέμης έχει γίνει λιγότερο επιφυλακτικός με τους ανθρώπους κι εγώ περισσότερο», παραδέχεται, ενώ δε διστάζει να πει ότι λιώνει για τα παιδιά της.«Η τελευταία φορά που συγκινήθηκα ήταν με το “σ’ αγαπώ μαμά” του γιου μου». Star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου