10.6.10

Μαριάννα . Ντούβλη: «Έχω γυρίσει όχι Μία αλλά …Τρείς τσόντες »

Όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις …τσόντες  έχει γυρίσει η Μαριάννα Ντούβλη, η οποία απ’ ότι φαίνεται μπέρδεψε την τσόντα με την «Ορέστεια». Λέει μάλιστα ότι οι τρεις αισθησιακές ταινίες της, η μία που κυκλοφόρησε και οι άλλες δύο που ακολουθούν, αποτελούν «τριλογία, σαν τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών»! Ο Τόλκιν, ο συγγραφέας του «Άρχοντα» δεν ζει βέβαια και έτσι γλίτωσε τη συνέχεια, αλλά η Μαριάνα Ντούβλη δε το βάζει κάτω και λέει και άλλα. Στη συνέντευξή της στην Κυριακάτικη Espresso, όταν τη ρώτησαν πως σχολιάζει που κάποιοι ασχολούνται με τα κιλά της η Μαριάννα είπε ορθά κοφτά: «Ξέρω ότι είμαι θεά, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Καλύτερα να είμαι χυμώδης παρά ανορεκτική». Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Μαριάννα Ντούβλη ξεχειλίζει από αυτοπεποίθηση, αφού και παλιότερα αναφερόμενη στη μεγαλειότητά της είχε πει: «Εγώ δεν είμαι παγοκολόνα. Είμαι η θερμότερη Ελληνίδα». Βέβαια στη συνέντευξή της δεν λέει αν είναι ερωτευμένη, δηλώνει όμως ενθουσιασμένη με τον παρτενέρ της. «Είμαι ενθουσιασμένη με τον παρτενέρ μου, τον Δημήτρη τον Κύπριο. Είχαμε πολύ καλή χημεία. Όλο το Σαββατοκύριακο ήμασταν μαζί στον Αστέρα μέσα σε μια καμπάνα, για να μη μας βλέπουν τα αδιάκριτα βλέμματα». Τώρα βέβαια αυτό ποιο πολύ με promotion ακούγεται, παρά με καψούρα, αλλά εμάς λόγος δε μας πέφτει.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου