1.6.10

Η Sarah Jessica Parker του Sex and the City 2 μιλά για Ελλάδα και ΔΝΤ

Μέσα σε ένα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα για την προώθηση της ταινίας «Sex & the City 2», η Sarah Jessica Parker μιλά στο περιοδικό People και εκφράζει για μια ακόμα φορά την αγάπη της για την Ελλάδα.
Αναφέρεται μάλιστα και στην οικονομική κρίση που βασανίζει τη χώρα μας και στέλνει το δικό της μήνυμα σε όλους τους Έλληνες.
«Έχω ακούσει για την τεράστια κρίση που περνάει η Ελλάδα. Σας συμπονώ και συμπάσχω μαζί σας. Είναι τόσο στενόχωρο, γιατί η Ελλάδα είναι πάντα στην καρδιά μου. Τη νιώθω σαν δεύτερη πατρίδα μου. Αλλά ακόμη και σ’ αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση δεν πρέπει σαν Έλληνες να χάνετε την ψυχραιμία και την ελπίδα σας. Όλα με κάποιον τρόπο νομίζω θα ξεπεραστούν», λέει η Sarah.
Μάλιστα ελπίζει ότι κάτι θετικό θα βγει από αυτήν τη δυσάρεστη περιπέτεια.
«Ίσως οι κυβερνήσεις σας σταματήσουν επιτέλους μετά από χρόνια να κάνουν τα ίδια λάθη, να παίρνουν τις ίδιες επιπόλαιες αποφάσεις και να αφοσιωθούν αποκλειστικά στο καλό της χώρας και στο προσωπικό τους κέρδος», τονίζει και φαίνεται ότι η Κάρι του «Sex & theCity» είναι πάρα πολύ ενημερωμένη για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.
Άλλωστε η ίδια έχει πει άπειρες φορές ότι λατρεύει την Ελλάδα.
«Λατρεύω την ελληνική παραδοσιακή κουζίνα, είναι ότι πιο νόστιμο έχω δοκιμάσει ποτέ. Έχω έρθει στη Θάσο, την Πάρο, την Αντίπαρο και την Κύθνο. Τα νησιά σας είναι σαν ένα κομμάτι του παραδείσου “φυτεμένο” στην ελληνική γη. Με τον Matthewσυνέχεια συζητάμε να αγοράσουμε σπίτι σε ένα ελληνικό νησί, αλλά ακόμα δεν το έχουμε κάνει. Το θέλω, όμως, σαν τρελή», αποκαλύπτει.
Δεν αρνείται όμως να αποκαλύψει και μερικούς από τους μεγαλύτερους φόβους της, όπως ας πούμε τον φόβο των γηρατειών.
«Κανείς δεν είναι συμφιλιωμένος με την ιδέα των άσπρων μαλλιών, της αρρώστιας και του πόνου», λέει.
Ή με το φόβο ότι δεν είναι αρκετά καλή μητέρα για τα τρία αγγελούδια της.
«Νιώθω ακριβώς όπως κάθε εργαζόμενη μητέρα. Υπάρχουν μέρες που ξέρω πως κάνω τη δουλειά μου πολύ καλά, κι άλλες μέρες που τα σκατώνω. Όπως τώρα που βρίσκομαι εδώ και τα παιδιά μου μίλια μακριά».
Star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου