19.8.10

«Οδύσσεια» μετά από δάγκωμα φιδιού!

Διατάχθηκε ΕΔΕ για την διερεύνηση του περιστατικού
Με ιδιωτικό αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αμαλιάδος 35χρονος αλλοδαπός που είχε δεχθεί τσίμπημα από τον φίδι για να τον δει παθολόγος αφού από το νοσοκομείο Πύργου δεν του διέθεσαν ασθενοφόρο για να γίνει η διακομιδή. Μάλιστα τον προέτρεψαν να πάει οδηγώντας την ώρα που δεν ήξεραν αν κινδύνευε ή όχι η ζωή του. Το απίστευτο αυτό περιστατικό έγινε προχθές το απόγευμα ενώ άμεση ήταν η αντίδραση της Διοικητού του «Α Παπανδρέου» κ Ελένης Σιουρούνη που διέταξε ΕΔΕ προκειμένου να διερευνηθεί και να διαλευκανθεί το περιστατικό. «Προχθές το απόγευμα ενώ καθάριζα τα χόρτα στην περιοχή της κατασκήνωσης της Σκαφιδιάς που ήταν μέσα στα χόρτα κουλουριάστηκε γύρω από το πόδι μου και με τσίμπησε
Εγώ το πέταξα μακριά και είδα από το πόδι μου να τρέχει αίμα. Μπήκα στο αυτοκίνητο και έτρεξα στο νοσοκομείο του Πύργου.
Πήγα στα επείγοντα και τους είπα ότι με τσίμπησε φίδι. Μου έκαναν μία ένεση και μου είπαν ότι πρέπει να πάω στην Αμαλιάδα για να με δει παθολόγος επειδή δεν υπήρχε στον Πύργου και τους ζήτησα ασθενοφόρο. Μου είπαν αρχικά να πάω οδηγώντας με το δικό μου και τους είπα ότι είναι αδύνατο γιατί δεν ένιωθα καλά. Μου είπαν να περιμένω τότε. Είχε περάσει κοντά μία ώρα και δεν μου έλεγαν τίποτα. Τότε άρχισαν να φωνάζω και τους λέω τι θα γίνει. Τσακώθηκα. Τους είπα ότι θα φέρω τους δημοσιογράφους και μετά εμφανίστηκε ασθενοφόρο. Με έβαλαν επάνω και ο οδηγός τους ζήτησε τα χαρτιά για να κάνει την διακομιδή αλλά αυτοί δεν του τα έδιναν. Τους είπε ότι εγώ δεν τον μεταφέρω έτσι γιατί αν πάθει κάτι στο δρόμο τι θα γίνει. Αυτοί του είπαν ότι εμείς δεν δίνουμε χαρτιά και άρχισαν να τσακώνονται. Μετά από λίγη ώρα εμφανίστηκε ο κ Σπύρος Μπαμπής που πήρε ένα χαρτί που έλεγε τι είχαν πάθει και με πήγε με το δικό του. Φθάνοντας στην Αμαλιάδα οι γιατροί του φώναξαν ότι κακώς με μετέφερε γιατί υπήρχε κίνδυνος να πάθω κάτι. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Εγώ γλίτωσα. Ένας άλλος όμως μπορούσε να έχει πεθάνει», επεσήμανε ο κ Σπύρος ο αλλοδοπός που «γεύτηκε…» την παροχή υπηρεσιών υγείας που διαθέτει η Ηλεία. Για το περιστατικό ενημερώθηκε η διοικητής κ Σιουρούνη που επικοινώνησε με τον 35χρονο αλλοδαπό, όπως επεσήμανε ο ίδιος, και διέταξε ΕΔΕ για την διερεύνηση του περιστατικού. ΠΑΤΡΙΣ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου