2.10.10

Τάσος Τσορώνης - Δράσεις μου στην Κοινότητα και στον Δήμο πριν εκλεγώ !

Από το http://tasostsoronis.blogspot.com
Είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας της Χώρας πάρα πολλά χρόνια τώρα. !
Ήμουν πρώτος σε σταυρούς Κοινοτικός Σύμβουλος στην κοινότητα Χώρας, όταν το 1981 αναγκάστηκα να παραιτηθώ, επειδή διορίστηκα καθηγητής στο Δημόσιο (τότε υπήρχε το ασυμβίβαστο).
Συμμετείχα στο συνδικαλιστικό όργανο του ΠΑΣΟΚ των καθηγητών Μ.Ε., στην ΠΑΣΚ και έχω εκλεγεί επανειλημμένως στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Β. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ.
Ήμουν υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος στις Νομαρχιακές-Δημοτικές εκλογές το 1998 στο ψηφοδέλτιο του Υποψήφιου Νομάρχη κ. Κουλουριάνου Δημήτριου…..
Τον Οκτώβρη του 2001, στην ψηφοφορία ανάδειξης υποψηφίου Δημάρχου για την παράταξη μας έλαβα μικρή διαφορά ψήφων έναντι του επικρατήσαντος κ. Παγάνη Νικολάου και αγωνίστηκα στη συνέχεια σκληρά προκειμένου να κερδίσουμε τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές. Τον Οκτώβρη του 2002, συμμετείχα στις εκλογές στο ψηφοδέλτιο του κ. Παγάνη Νικολάου και εξελέγην πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος της μειοψηφίας. Μετά την παραίτηση του κ. Παγάνη εξελέγην με ψηφοφορία Επικεφαλής του συνδυασμού μας.
Όλη αυτή την τετραετία ασχολήθηκα με πάθος και σκληρή δουλειά για να αναδείξω τα προβλήματα του Δήμου μας, να προσεγγίσω τους δημότες μας στη Χώρα και σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα, να τους συσπειρώσω και όλοι μαζί να βαδίσουμε νικηφόρα προς τις Δημοτικές εκλογές τον Οκτώβρη του 2006.
Μαζί με μια ομάδα προοδευτικών ανθρώπων της Χώρας, ιδρύσαμε και λειτουργήσαμε για πάρα πολλά χρόνια, με δικά μας έξοδα, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Χώρας. Εγώ ως Πρόεδρος του ανωτέρω Συλλόγου μαζί με όλες τις φίλες και φίλους, προσφέραμε πολύ κόπο, χρόνο και χρήμα για να αναβαθμίσουμε την ζωή των συμπολιτών μας (μουσική, χορός, εκδηλώσεις).
Ήμουν Πρόεδρος του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού “ο Νέστωρ”. Μια θέση που ανέλαβα μετά την παραίτηση του προηγούμενου προέδρου και με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. και από αυτή τη θέση προσπάθησα να κρατήσω στη ζωή τον μεγάλο αυτό συνεταιρισμό και να στηρίξω το εισόδημα των αμπελουργών.
Έχω συμμετάσχει επίσης σε όλες τις κινητοποιήσεις του Αλιευτικού Συνεταιρισμού Κορυφασίου (Δ.Δ. Νέστορος) και έχω υποστηρίξει με τη φυσική παρουσία μου, αλλά και με τηλεοπτικές παρεμβάσεις και δημοσιεύματα τα δίκαια αιτήματα των αλιέων.
Είμαι ελαιοκαλλιεργητής και αμπελοκαλλιεργητής.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου