21.1.11

ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΚΤΗΝΗ στην Μεταμόρφωση !

Γράφει το http://metamorfosis-messinias.blogspot.com/2011/01/blog-post_21.html
Το μένος εναντίον του γράφοντος και της οικογενείας μου από « άγνωστες δυνάμεις » της Μεταμόρφωσης δεν έχει τέλος .Μετά τους εμπρησμούς στις ιδιοκτησίες μου μετά την καταστροφή των συστημάτων άρδευσης στην ιδιοκτησία μου στην θέση Βατσικολιά μετά την κλοπή των λαστίχων άρδευσης στην θέση Μεγάλη Βρύση προχώρησαν σε κάτι πολύ ποιο ειδεχθές . Δηλητηρίασαν το αγαπημένο μου σκυλί στην αυλή του σπιτιού μου το οποίο είχε γεννήσει 9 κουταβάκια . Το χειρότερο όμως για τα «ΚΤΗΝΗ » που θέλουν να λέγονται άνθρωποι έγινε σήμερα το ξημέρωμα στην αυλή του σπιτιού μου βρήκα νεκρό το ένα κουταβάκι και τα υπόλοιπα 7 …αγνοούνται . Ειλικρινά αγαπητοί αναγνώστες είναι ντροπή για το χωριό μας να κυκλοφορούν ανάμεσα μας ΑΝΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΚΤΗΝΗ και να παραμένουν «άγνωστοι για τις αρμόδιες αρχές ».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου