16.3.11

Από σκληρός νεοναζί έγινε σοσιολδημοκράτης ..νοσοκόμα !

Από Horst Strub μετονομάστηκε σε Monika Strub. Δεν άλλαξε απλά το όνομα, αλλά και το φύλο του. Ο λόγος για έναν πρώην νεοναζί, ο οποίος έγινε νοσοκόμα. Μαζί με την αλλαγή φύλου άλλαξε και τις πολιτικές του πεποιθήσεις.
Η Monika ήταν μέλος του κόμματος των νεοναζί μεταξύ των ετών 2000 – 2002. Τώρα, από τη θέση της νοσοκόμας, αποφάσισε όπως κατέβει στις εκλογές στο Baden-Württemberg με τους Σοσιολδημοκράτες.
«Είμαι μία πραγματική σοσιαλίστρια» λέει η 35χρονη Μόνικα τονίζοντας πως πλέον τίποτα δεν τη συνδέει με το παρελθόν της. Συνεχίζει σημειώνοντας πως: «Δεν προσπαθώ να κρύψω το παρελθόν μου, δεν το έχω κάνει ποτέ. Αυτό φαίνεται είτε από το γεγονός ότι δεν έκρυψα το ότι ήμουν άντρας αλλά και από το ότι ήμουν μέλος της άκρας δεξιάς – αλλά τώρα είμαι ένα διαφορετικό πρόσωπο και δεν έχω κανέναν απολύτως δεσμό με την NPD».
Επίσης, δηλώνει τα εξής: «Γνωρίζω ότι έκανα την ορθή επιλογή αλλά είμαι το θύμα ακροδεξιών που θεωρούν ότι πρόδωσα το κόμμα των νεοναζί. Ακόμα και η οικία μου έχει δεχθεί βανδαλισμούς με graffiti».
O Christoph Kröpel, εκπρόσωπος του κόμματος των Σοσιαλδημοκρατών στο Baden-Württemberg σημειώνει ότι η Monika αποτελεί μια «νεανική υπέρβαση» ενώ έχει αλλάξει ριζικά συγκρινόμενη με το ακροδεξιό παρελθόν της.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου