2.6.11

Έξαλλη με τα αγγουράκια …η Ελένη Μενεγάκη !

Η Ελένη Μενεγάκη, σήμερα το πρωί, εκνευρίστηκε πάρα πολύ και άρχισε να φωνάζει.
Αφορμή στάθηκε η έρευνα που γίνεται τον τελευταίο καιρό και αφορά στα αγγούρια που έχουν κριθεί ακατάλληλα!
Η παρουσιάστρια, άρχισε να μιλάει για τα προϊόντα της Ελλάδας και κυρίως τα βιολογικά και να λέει πως όλα αυτά που λέγονται είναι αστεία και πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα δικά μας προϊόντα. Αποκορύφωμα ήταν όταν ρώτησε το δημοσιογράφο της εκπομπής για να της επιβεβαίωση μια είδηση που της μετέφερε η μητέρα της.
«Τάσο μου είπε χθες η μαμά μου ότι έβγαλαν ένα νόμο στην Αμερική που δεν θα επιτρέπουν πλέον να κάνει ο καθένας το μποστάνι του».
Ο δημοσιογράφος δεν γνώριζε και είπε πως θα το ψάξει. Η ιδέα και μόνο ότι αυτό μπορεί να ισχύσει στην Ελλάδα ήταν ικανή για να κάνει έξαλλη την παρουσιάστρια, η οποία ξεσπώντας, είπε:
«Εγώ θα το κάνω για να είμαι σίγουρη τι θα τρώνε τα παιδάκια μου κι ας κάνουν ότι θέλουν αυτοί με τους νόμους τους. Δε μας παρατάνε; Μας λένε πως θα αναπνέουμε, πως θα κοιμόμαστε, πως θα ξυπνάμε, πως θα δουλεύουμε και πως θα φάμε; Όχι, θα χω το μποστάνι μου κι ας βγάλουν και νόμους. Άντε παρατήστε με».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου