26.8.11

Ποιο μοντέλο δηλώνει …Δεν είμαι χαζή !

"Δεν είμαι χαζή", είναι ο τίτλος στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό PEOPLE η Ρία Αντωνίου. Το 22χρονο μοντέλο μιλάει για τη ζωή της στο Μιλάνο τους τελευταίους μήνες, για τη διεθνή καριέρα, για το παρελθόν αλλά και το μέλλον της.
"Τώρα πια έχω συνηθίσει και μ΄αρέσει η ζωή στο Μιλάνο.. Στην αρχή, όμως, πέρασα δύσκολα γιατί δεν είχα ταξιδέψει ποτέ πριν για καιρό μόνη μου. Ήμουν λίγο τεμπέλα πριν ξενιτευτώ. Στο Μιλάνο, όμως, άλλαξα έχω πάρει τη ζωή μου πιο σοβαρά: πάω σε επαγγελματικά ραντεβού, κάνω πολύ γυμναστική, δουλεύω συχνά, ταξιδεύω και γενικά έχω βρει τη Ρία που δεν ήξερα ότι υπάρχει."Η Ρία Αντωνίου απαντά και στην ερώτηση αν στον καθρέφτη της βλέπει μία..."θεά"; "Βλέπω κάτι που μου αρέσει και με κάνει να χαμογελώ. Για πόσο ακόμα δεν ξέρω, αλλά θα το παλέψω για πολύ. Να διαρκέσει. Ανάλογα με τη διάθεση και τη μέρα, μπορεί να με αποκαλέσω από "καλούλα" μέχρι και "φακλάνα".
Όσο για το πως νιώθει όταν ο κόσμος αντιμετωπίζει τα μοντέλα ως "χαζά" και "εύκολα" η Ρία Αντωνίου δίνει τη δική της απάντηση. "Δεν με ενοχλεί για, όπως και σε όλες τις δουλειές, υπάρχουν γυναίκες με προσωπικότητα αλλά και ηλίθιες, όπως μορφωμένες ή ακαλλιέργητες. (...) Αν με ενοχλεί που κάποιοι με έχουν αποκαλέσει "χαζή"; Ε, ναι λοιπόν! με στενοχωρεί, γιατί δεν είμαι, αλήθεια δεν είμαι. Ξέρω, όμως, ότι κάποιες φορές δίνω αυτή την εντύπωση λόγω της μπαρμπίστικης συμπεριφοράς μου. Το παλεύω να το αλλάξω αυτό και θα τα καταφέρω".

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου