10.9.11

«Εγώ δεν είμαι εδώ για την θέση ή την εκλογή μου»

Δραματική έκκληση Παπανδρέου για συστράτευση όλων
Η κυβέρνηση θα πάρει με αυταπάρνηση όσες αποφάσεις χρειαστεί για να σώσει τη χώρα, να μην χρεοκοπήσει, να παραμείνει στο ευρώ και να υλοποιηθούν πλήρως οι αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε. στις 21 Ιουλίου, τονίζει ο Γιώργος Παπανδρέου κατά την ομιλία του στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της ΔΕΘ.
Ο πρωθυπουργός εξέφρασε τη σιγουριά ότι η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει να βγει από την κρίση, ζήτησε συστράτευση όλων των πολιτών σε αυτή την προσπάθεια, και απευθύνθηκε στις κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις και στα κόμματα.
«Αυτοί που στοιχηματίζουν την Ελλάδα μακριά από το ευρώ να βρουν απέναντί τους την Ελλάδα ολόκληρη. Αυτοί που ελπίζουν να αγοράσουν έναντι πινακίου φακής την Ελλάδα, τις επιχειρήσεις, την γη και την εργατική της δύναμη να βρουν μπροστά τους κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα», τόνισε.
Ο κ. Παπανδρέου πρόσθεσε ότι «όσοι εύχονται την καταστροφή ώστε να διασωθούν, οι ίδιοι που έχουν λεηλατήσει τον δημόσιο πλούτο, αυτοί που έχουν κατακλέψει τις επιχειρήσεις τους, αυτοί που έχουν ρημάξει τα ασφαλιστικά ταμεία, όσοι επένδυσαν στο άρρωστο χθες να βρουν απέναντί τους όλους μας που προσβλέπουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
Ανήγγειλε ότι αρχίζουν έρευνες για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Ιόνιο πέλαγος και νότια της Κρήτης και ανέφερε πως η απόφαση για τη σχετική προκήρυξη θα υπογραφεί άμεσα, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε προγράμματα όπως το «Ήλιος».
Δήλωσε την επιμονή της κυβέρνησης στις διαρθρωτικές αλλαγές και μιλώντας σε πρώτο πρόσωπο παρατήρησε: «Εγώ για αυτά θα συνεχίσω να αγωνίζομαι. Για όλα αυτά που θα δυναμώσουν την χώρα, την κοινωνία και τον καθένα ξεχωριστά.
Θα παλέψω για την Ελλάδα της παραγωγής και της δημιουργίας και καλώ όλους σας να παλέψουμε μαζί. Και θα αγωνιστώ ασυμβίβαστα και καλώ όλους να αγωνιστούμε μαζί. Ενάντια στα κακώς κείμενα, την ανομία και τη διαφθορά. Χωρίς να μετράμε το κόστος στον καθένα αλλά το κέρδος σε όλους μας. Έχω πει εδώ και καιρό.
Εγώ δεν είμαι εδώ για την θέση ή την εκλογή μου. Είμαι εδώ για να πετύχουμε μαζί. Και σας υπόσχομαι ότι μαζί θα πετύχουμε».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου