14.10.11

Γιατί Άννα ...Σοκαρισμένη η Άντζελα Δημητρίου από το ριάλιτι της Άννας Βίσση

«Γιατί Άννα, γιατί» έλεγε και ξανάλεγε η Άντζελα Δημητρίου ενώ παρακολουθούσε σοκαρισμένη, όπως η ίδια δήλωσε πολλάκις, το ριάλιτι της Άννας Βίσση που έκανε πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα.
Στην ερώτηση δημοσιογράφου αν περίμενε κάτι τέτοιο από την Άννα Βίσση, η Λαίδη απάντησε ότι «δε νομίζω ότι είχε ανάγκη να κάνει αυτό το πράγμα αυτή τη στιγμή. Έχω μείνει χαζή. Έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ με το θέμα της Άννας».
«Δηλαδή κάθε καλλιτέχνης μεγάλος, όταν περνάνε αρκετά χρόνια πρέπει να κάνει τη ζωή του ριάλιτι;» αναρωτήθηκε η Άντζελα, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να καταλάβει γιατί «το έκανε αυτό το πράγμα η Άννα». «Το να βγάζεις την οικογένεια σου με αυτό τον τρόπο προς τα έξω, στον κόσμο, δεν νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο» πρόσθεσε.
«Εγώ την Άννα δεν θα ήθελα ποτέ να τη δω έτσι. Δεν ήθελα να δω την Άννα να κλαίει, την Άννα να λιποθυμάει. Την Άννα να μαλώνει με την κόρη της. Κι εγώ βγήκα στην τηλεόραση και μίλησα μαζί με την κόρη μου, αλλά ήταν τελείως διαφορετικό το ένα από το άλλο», είπε ακόμα.
Τέλος, αναφερόμενη στα όσα είπε η Άννα Βίσση στο ριάλιτι για τη σχέση της με τον Αντώνη Σαμαρά, η τραγουδίστρια δήλωσε σοκαρισμένη. «Αυτό το πράγμα εμένα με σοκάρει. Είναι σοκαριστικό για μένα. Εγώ παθαίνω σοκ. Δεν ξέρω ο υπόλοιπος κόσμος, αλλά εγώ παθαίνω σοκ. Δεν μπορείς να βγαίνεις και να λες τόσο ψυχρά ‘έχω κοιμηθεί μαζί του’, γιατί δεν είναι μόνη της, έχει μια κόρη», είπε χαρακτηριστικά.
Πάντως, ας μην ξεχνάμε ότι παρά το ότι η Άντζελα δηλώνει τώρα ότι δεν πρέπει να βγάζουμε την προσωπική μας ζωή στη φόρα, την έχουμε δει στο παρελθόν να αρραβωνιάζει την κόρη της και να προσεύχεται on camera…

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου