28.10.11

Άνεργος Πτυχιούχος ….η εμπειρία μου στον ΟΑΕΔ !!

Από Αναγνώστη
“Με πρήζανε με το που έγινα άνεργος πτυχιούχος με τη βούλα να πάω να γραφτώ στον ΟΑΕΔ…
Γονείς, συγγενείς και γείτονες. Εγώ έλεγα με μανία ΟΧΙ. Δε σηκωνόμουν το πρωί για να πάω και με φώναζαν τεμπελόσκυλο. Μετά μου τάζανε πως άμα πάω αυτοί θα μου βρουν δουλειά, και μου λέγανε πως είμαι μ@@@@@ς που δε σηκώνομαι το πρωί να πάω να βγάλω κάρτα ανεργίας…
Νομίζανε πως ΟΑΕΔ σημαίνει Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, μόνο που εγώ κοιμόμουν επειδή ήξερα πως αντί για αυτό σημαίνει Οργανισμός Αυνανισμού Ελληνικού Δημοσίου.
Με πείσανε οι κάργιες και πήγα στον ΟΑΕΔ! Μάζεψα το χαρτομάνι και πήγα και περίμενα στην ουρά ανάμεσα σε ιδρωμένους, μετανάστες, αθίγγανους και κορόιδα σαν εμένα! Αυτό έγινε πριν από μήνες και δεν κέρδισα τίποτα. Μου έδωσαν ένα πορτοκαλί κωλόχαρτο με το λογότυπο του ΟΑΕΔ που ανανεώνω κάθε μήνα. Δουλειά φυσικά και δεν θα μου βρουν οι εργασιακοί σύμβουλοι του ΟΑΕΔ.
Οι θέσεις εργασίας που φτάνουν εκεί είναι θέσεις για καθαρίστριες, μάγειρες, τηλεπωλητές κλπ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά οι εργοδότες απλώς τις ανακοινώνουν στον ΟΑΕΔ έχοντας ήδη το προσωπικό που θα πάρουν, το οποίο είναι αδέρφια, ξαδέρφια και λοιπά δικά τους φιλικά πρόσωπα που ως δια μαγείας τυχαίνει να είναι όλοι κάτοχοι της πορτοκαλί καρτούλας. Και αυτοί οι εργοδότες παίρνουν όλοι επιδόματα από τον Οργανισμός Αυνανισμού Ελληνικού Δημοσίου!
Μετά είχαμε την ελπίδα πως τάχα μου δήθεν ο Οργανισμός Αυνανισμού Ελληνικού Δημοσίου θα βοηθούσε να δημιουργήσω την επιχείρηση μου. Πήγα παρακολούθησα και κάποιες υποχρεωτικές ανοησίες που τάχα μου δήθεν θα μου έδειχναν τα βήματα να χτίσω την επιχείρηση μου! Είχαμε μια ξανθιά παπαρολόγο που τάχα μου ήταν σύμβουλος επιχειρήσεων και ήθελε να μας “διδάξει” κάποια “βασικά βήματα”…
Μόνο που θα έπρεπε στην πραγματικότητα εγώ να τη διδάξω αντί αυτή εμένα! Νομίζετε πως είναι τυχαίο που αντί να συμβουλεύει εταιρίες κολοσσούς κατέληξε να παπαρολογεί για χάρη του Οργανισμός Αυνανισμού Ελληνικού Δημοσίου ; Και ενώ εγώ είχα την σούπερ ντούπερ επιχειρηματική ιδέα βρισκόμουν ανάμεσα σε ανθρώπους που ήθελαν να ανοίξουν όλοι ψιλικατζίδικα και μπακάλικα και ήταν σχεδόν όλοι τους πανηλίθιοι!
Μιλούσε μονίμως μαζί τους – επειδή το IQ της ξανθιάς μέχρι εκεί καταλάβαινε- και εγώ που μιλούσα για νέες τεχνολογίες δεν υπήρχα … Ήθελα να μπορέσω να μιλήσω μπας και τους ξεστραβώσω, αλλά… Δεν υπήρχα!
Το κερασάκι στην τούρτα; Αν θες να επιδοτηθείς πρέπει να έχεις ήδη κεφάλαιο για να ανοίξεις και αν τους αρέσει θα σου δώσουν μερικά ψίχουλα… Μα ρε ζωντόβολα αν είχα λεφτά εσάς θα περίμενα για να ξεκινήσω να δουλεύω; Την ανάγκη σας θα είχα; Μα πόσο μ@@@@ς είστε;
Τι κέρδισα από τον ΟΑΕΔ; Τίποτα! Χαμένος χρόνος! Αυτοί κέρδισαν που ξέρουν πως είμαι και εγώ ένας ακόμη άνεργος καταγεγραμμένος στα τεφτέρια τους! Εγώ απλώς μια φορά το μήνα χάνω τον ύπνο μου και παίρνω 2 λεωφορεία για να πηγαίνω να μου ανανεώνουν το πορτοκαλί χαρτάκι…”
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου