4.2.12

Η Θέση του Δημ.Κουσελά για τον Λιγνίτη της Κορώνης!!

Κύριε Δήμαρχε, αγαπητοί συμπολίτες,
Παρά τη θέλησή μου, ειλημμένες υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν, δυστυχώς, να είμαι σήμερα μαζί σας.
Θέλω όμως να σας διαβεβαιώσω πως από την πρώτη στιγμή είμαι δίπλα σας, αρωγός και συμπαραστάτης στον δίκαιο αγώνα σας, όπως ήμουν και το 2005 και το 2007, που ανάλογες «επενδυτικές πρωτοβουλίες» επιχειρήθηκε να αλώσουν και να αλλοιώσουν την περιοχή, αλλά ματαιώθηκαν μπροστά στη σθεναρή αντίθεση και τη συντονισμένη κινητοποίηση όλων μας.
Από την πρώτη στιγμή που πληροφορήθηκα από το Τοπικό Συμβούλιο του Χωματερού τα περί νέας απόπειρας λειτουργίας λιγνιτωρυχείου στην περιοχή, επικοινώνησα με τον Δήμαρχο Πύλου-Νέστορος κ. Καφαντάρη και του εξέφρασα τη ριζική μου αντίθεση στη σχεδιαζόμενη «επένδυση». Το ίδιο έκανα και προς τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, τον κ. Τατούλη.
Στη συνέχεια, σε συνεννόηση με τον συνάδελφό μου βουλευτή Μεσσηνίας Γιάννη Λαμπρόπουλο, καταθέσαμε μαζί Ερώτηση στη Βουλή, στην οποία εκθέτουμε όλα τα επιχειρήματα που δικαιολογούν τη ριζική μας αντίθεση και την αντίθεση των συμπολιτών μας στη συγκεκριμένη επένδυση. Μια επένδυση εξαιρετικά βλαπτική για το περιβάλλον και την ανάπτυξη μιας ολόκληρης περιοχής, με προσδιορισμένο προσανατολισμό σε αγροτικά προϊόντα ποιότητας και στην τουριστική ανάπτυξη.
Και επειδή αυτό το θέμα μας αφορά όλους εξίσου και είναι από τη φύση του υπερκομματικό, καλέσαμε από κοινού την Κυβέρνηση και κάθε αρμόδιο να αναλάβει τις ευθύνες του και να μην επιτρέψει την υλοποίησή ενός τέτοιου επενδυτικού σχεδίου, που αποδεδειγμένα θα έχει καταστροφικές συνέπειες για τους συμπολίτες μας και την ευρύτερη περιοχή.
Φυσικά, δεν θα μείνουμε σε αυτό. Προσωπικά είμαι αποφασισμένος, όπως άλλωστε το έκανα και το 2005 και το 2007, να στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τις πρωτοβουλίες των τοπικών φορέων και των συμπολιτών μας, μέχρι την τελική μας δικαίωση.
Και η τελική μας δικαίωση δεν μπορεί να είναι άλλη από την οριστική ματαίωση κάθε τέτοιου σχεδίου που απειλεί να καταστρέψει το Χωματερό και τη Φαλάνθη, αλλά και ν’ αλλοιώσει συνολικότερα τον αναπτυξιακό χαρακτήρα, την αγροτική παραγωγή, τον τουρισμό και το περιβάλλον στην Ανατολική Πυλία.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου