17.3.12

H σέξι ηθοποιός που βάζει κάτω... τέσσερις εικοσάρες! ΦΩΤΟ

Μπορεί να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα "ήντα", δεν έχει σημασία αν είναι πενήντα, εξήντα ή εβδομήντα, το σέξι κορμί της όμως θα το ζήλευαν πολλές εικοσάρες! Ειδικά σ' αυτή την τελευταία φωτογράφισή της...
Η μία και μοναδική Ζωζώ Σαπουντζάκη μίλησε στο ΟΚ για τον έρωτα και όχι μόνο: «Δε ξέρω αν ο έρωτας θα έρθει να μου χτυπήσει την πόρτα, αλλά θα ήθελα να έχω δίπλα μου έναν άντρα που να αισθάνομαι άνετα μαζί του, να μπορούμε να βγαίνουμε έξω για φαγητό, να παίρνει τους προβληματισμούς από το μυαλό μου».
Υπάρχει ένας τέτοιος άντρας στη ζωή σας αυτή τη στιγμή;
Θα μου επιτρέψεις να μην απαντήσω σε αυτή την ερώτηση.
Θέλετε να ξαναπαντρευτείτε;
Όχι. Θέλω να μείνω με την εικόνα που είχα στο δεύτερο γάμο μου, που παντρεύτηκα στον Άγιο Δημήτριο τον Λουμπαρδιάρη και βλέπαμε απέναντι την Ακρόπολη. Δεν χρειάζεται γάμο κανείς για να είναι ευτυχισμένος. Εκείνο που χρειάζεται είναι έναν άνθρωπο δίπλα του για να μοιράζεται τις μικροχαρές της ζωής. Γιατί η Ζωή, η Ζωζώ δηλαδή, αγαπάει τη ζωή..markos.tv

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου