12.4.12

"Ο Θεός να βοηθήσει ...τον δήμο Οιχαλίας…"

... "οικτιρώ τον εαυτό μου καθημερινά που τον στήριξα " !!!
Ο Σταυρόπουλος καταθέτει μήνυση στον Μπάμη !!!
 Δεν έχει τέλος η εσωτερική κόντρα στο Δήμο Οιχαλίας και από ότι φαίνεται θα λυθεί στα δικαστήρια.
Ο πρώην αντιδήμαρχος – τώρα δημοτικός σύμβουλος Οιχαλίας – Ηλίας Σταυρόπουλος επανέρχεται με ανακοίνωσή του δηλώνοντας πως θα υποβάλλει μήνυση στον Φίλιππο Μπάμη(!).
«…παραδέχομαι ότι έκανα μεγάλο λάθος να στηρίξω έναν ουρανοκατέβατο υποψήφιο δήμαρχο στο δήμο Οιχαλίας», σημειώνει ο κος Σταυρόπουλος και συνεχίζει «…ζητώ συγνώμη από τους συμπολίτες μου, που με την παρότρυνσή μου ψήφισαν τον κύριο αυτό για δήμαρχο Οιχαλίας, σε ένα δημοτικό συνδυασμό που συμμετείχα προσωπικά, γεγονός για το οποίο οικτιρώ τον εαυτό μου καθημερινά. Διευθετώ με τον πιο ειρηνικό τρόπο, γνωρίζω με τις όποιες εκκρεμότητές μου με τον δήμαρχο Οιχαλίας αναθέτοντάς τες στην δικαιοσύνη, υποβάλλοντας μηνύσεις για τα παραπτώματά του με στόχο την φήμη μου και την αξιοπρέπειά μου. Ο Θεός να βοηθήσει τον δήμο Οιχαλίας…  γιατί η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια».messinea

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου