27.4.12

Κραυγή αγωνίας από εργαζόμενο του ΑΛΤΕΡ

Αξιότιμε κύριε Κουρή
    είμαι δημοσιογράφος κ άνηκα στο δυναμικό του ΑLTER, μέχρι το Νοέμβριο του 2011.
   Εργάζομαι στην τηλεόραση 20 χρόνια(ΑΝΤ1-ΜΕGA-NET-ET1-STAR-ALPHA)κ τα 4 τελευταία χρόνια στο ALTER στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια.
   Δούλευα πάντα πολύ σκληρά, χωρίς ν ανήκω σε κυκλώματα, ούτε είχα ποτέ ''στενές'' σχέσεις με κάποιον από τους  Δ/ντες που συνεργάστηκα. ΄Οπλο μου πάντα ήταν η δουλειά κ μόνο η δουλειά.
   Πριν τέσσερα χρόνια έφυγα από τον alpha,όπου ήμουν για οχτώ χρόνια αρχισυντάκτρια στον τομέα ειδήσεων κ ενημέρωσης,έψαξα για δουλειά, αλλά δεν έβρισκα. Μόνο  με ένα πλούσιο  βιογραφικό, είναι γεγονός ότι δεν σου ανοίγονται εύκολα οι πόρτες.
   Τότε πήρα την Αννίτα τηλέφωνο(από τους ελαχιστότατος ντόμπρους ανθρώπους του χώρου)με την οποία είχα συνεργαστεί  άψογα το ΄98 στον ΑΝΤ1.Της είπα τι θέλω κ χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε ''αύριο ξεκινάς σε μένα ''...
   Έτσι ήρθα στο ALTER... κ έπαθα ''πολιτισμικό σοκ''. Τις πρώτες μέρες ήμουν σαν χαμένη. Κοιτούσα γύρω μου κ δεν πίστευα αυτό που έβλεπα. 'Έλεγα σε φίλους κ συναδέλφους από άλλα κανάλια, ότι εδώ που ήρθα θα ξεχάσω ότι είχα μάθει τα προηγούμενα χρόνια στην  τηλεόραση. Έμοιαζε πιο πολύ με ''πασαρέλα'' παρά με κανάλι.
Τσακωνόσουν με έναν κ ταυτόχρονα τσακωνόσουν με όλο του το σόι, γιατί αρκετοί απ αυτούς είχαν ''βολέψει''  τους συγγενείς τους...
   Τόσο μίνι δε, τόση σιλικόνη, τόσο ξανθό μαλλί, τόσο 12ποντο(αναρωτιόμουν πως δεν κουράζονται εκεί πάνω κ πως ‘’τρέχουν’’στο ρεπορτάζ),τόση ‘’χαριτωμενιά’’, τόση αλαζονεία στα πρόσωπα Δ/ντών-''πασάδες σε χαρέμι'', έμαθα για μισθούς δεκάδων χιλιάδων ευρώ που έπαιρναν Δ/ντριες,που ήξερα τις ικανότητές τους, γιατί κάποτε είχαμε ξεκινήσει μαζί στο ''πεζοδρόμιο''κ δεν διέθεταν τίποτα παραπάνω από μένα,εκτός από το να πουλάνε  ''φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες'' που  δεν πίστευα σ αυτό που έβλεπαν τα μάτια μου κ άκουγαν τα αυτιά μου… ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ.
   Από τότε μέχρι κ τον Νοέμβριο του ΄11 ''κάθισα'' στο γραφείο μου, έκανα μόνο τη δουλειά μου  κ δεν ασχολήθηκα ποτέ με κανέναν, γιατί δεν άξιζε τον κόπο ν ασχοληθώ, με όλο το ΠΑΡΤΥ που γίνονταν στο ALTER.
   Σ αυτό το πάρτι δεν ήμουν μόνο εγώ που ΔΕΝ  συμμετείχα αλλά κ πάρα, μα πάρα  πολλοί άλλοι. Υπήρχαν πάρα πολλά παιδιά που δούλευαν με αξιοπρέπεια κ σήμερα είναι άνεργοι. Όλοι θύματα του ''μαζί ΔΕΝ τα φάγαμε'', θύματα των 10 συνδικαλιστών  κ ''πληρώνουμε το μάρμαρο''...
   Σας άκουγα χθες, δικαιολογημένα κατ΄ εμέ να εξαπολύετε μύδρους κατά παντός υπευθύνου κ με φοβερή οργή να λέτε ότι το ''alter τελείωσε''.Ένοιωθα σαν να μου ''γυρίζουν το μαχαίρι στην πληγή''. Εχετε δίκιο σε πολλά πράγματα.
   Αν τελειώσει όμως το alter με την υπάρχουσα πολιτικό-οικονομική κατάσταση ''τελειώνουμε'' και πάρα πολλοί από μας που δεν φταίμε σε τίποτα. Θα μου πείτε πάντα υπάρχουν παράπλευρες απώλειες...
Μήνες τώρα ζω με την ελπίδα ότι θα βρεθεί λύση. Έχω άλλη δουλειά(ήμουν όμως χωρίς ρεπό 4 χρόνια, για να την κρατήσω κ να την έχω σήμερα),είμαι μονογονέας,με χιλιάδες υποχρεώσεις όπως όλοι μας κ παλεύω ΕΝΤΕΛΩΣ  μόνη μου για τον εαυτό μου κ το παιδί.
   Θα τη βρω τη λύση γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να αγωνίζομαι. Όμως την αγαπάω τη δουλειά μου κ πιστεύω ακόμη ότι αυτό το ''μαγαζί'' μπορεί ν αναστηθεί από τις στάχτες του...
   Σας παρακαλώ βρείτε μία λύση για όλους εμάς που ήμασταν απλοί εργαζόμενοι, δεν τα ''τσεπώσαμε'', εργαστήκαμε με αξιοπρέπεια,αγαπάμε το κανάλι κ μπορούμε να προσφέρουμε στο μέλλον...
   Με εκτίμηση

ΥΓ.Σε όλα τα κατασροφολογικά ρεπορτάζ πάντα αναδεικνύεται το μέγεθος του θέματος μέσα από προσωπικές ιστορίες...Πάνω σ αυτή τη λογική πήρα την απόφαση να σας γράψω...
Εργαζόμενος ΑΛΤΕΡ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου