4.5.12

Άντζελα Δημητρίου-Οι gay με έχουν ....πρότυπο !!

 Είμαι 56 και έχω νικήσει το χρόνο. !!!
Οι πλαστικές επεμβάσεις και τα botox, η πολιτική στην οποία δε θα συμμετείχε, οι έρωτες, οι gay και πολλά ακόμη. 
Η Άντζελα Δημητρίου μίλησε για όλα στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».
«Μπορεί να φταίω εγώ», είπε η γνωστή τραγουδίστρια αναφερόμενη σε προσωπικές της σχέσεις που δεν πήγαν καλά και συνέχισε: «Πιστεύω ότι όλα τα πράγματα έχουν αρχή και τέλος. Δεν πιστεύω πια στις σχέσεις. Έχω γίνει δύσπιστη.
Όπως και δεν μου αρέσει να μου κάνουν κομπλιμέντα. Δεν μου αρέσει τίποτε ψεύτικο. Θέλω να μου λένε την αλήθεια».
Παράλληλα, η Άντζελα δε φοβάται να πει την ηλικία της και να αποκαλύψει ότι έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις και botox. «Είμαι 56 και έχω νικήσει το χρόνο. Μόνο τον Θεό φοβάμαι και σέβομαι», δήλωσε και πρόσθεσε: «Φυσικά και έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις. Δε φοβάμαι να το πω. Έχω κάνει επίσης πολλά botox τα τελευταία έξι χρόνια και συνεχίζω να κάνω. Μην ξεχνάς ότι όλες οι σταρ του εξωτερικού κάνουν. Δεν είναι κακό».
Για τη σχέση της με την πολιτική, δήλωσε ότι αν και της έχουν κάνει πολλές φορές πρόταση να συμμετέχει, προτιμά να απέχει. «Να ασχοληθώ με την πολιτική; Αρκετές φορές μου έκαναν πρόταση, αλλά δε θέλω. Δικαίωμά μου δεν είναι;», είπε χαρακτηριστικά.
Στις δύσκολες περιόδους της ζωής της δεν πήγε σε ψυχολόγο. Ο λόγος; «Δεν πήγα. Έκανα ψυχοθεραπεία μόνη μου.
 Όταν χάνεις τους δικούς σου ανθρώπους, καταστρέφεται η ζωή σου. Η απώλεια του αδελφού μου ήταν πολύ ξαφνική. Έπαθα μεγάλη ζημιά στην υγεία μου. Παρουσιάστηκε πίεση στα μάτια μου, αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα με το θυρεοειδή μου. Έκλαιγα συνέχεια. Έμπαινα στο σπίτι, κοίταζα τις φωτογραφίες και έκλαιγα. Έπρεπε να το πάρω απόφαση ότι δεν θα είναι πια κοντά μου», ανέφερε η τραγουδίστρια.
Μεταξύ άλλων, η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια εξομολογήθηκε πως έχει δεχθεί φλερτ από γυναίκες. «Ναι έχει συμβεί. Λειτούργησα αυθόρμητα και φιλικά σαν να μην έγινε τίποτα...
 Είναι κάτι που στην αρχή σοκάρει», είπε, ενώ δήλωσε πως οι gay τη θεωρούν πρότυπό τους: «Μην ξεχνάς ότι το περισσότερο πελατολόγιο μου ήταν gay. Τους αγαπώ πολύ και τους τιμώ, γιατί είναι πολύ μοναχικά άτομα. Με έχουν πρότυπο. Και όχι μόνο τώρα, επί χρόνια. Όπως είχαν την συγχωρεμένη την Αλίκη. Τους αγαπώ, είναι πολλοί καλοί φίλοι, τους εμπιστεύομαι. Μου αρέσει που μιμούνται το πώς μιλάω και το πώς κοιτάω».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου