21.5.12

Για τη Μποτσουάνα ρε γαμώτο !!

της Ελενας Ακρίτα (ΤΑ ΝΕΑ)
Μη μου δίνετε σημασία, εγώ δεν ψηφίζω εδώ, είμαι κάτοικος Μποτσουάνα(ς). 
Η οποία Μποτσουάνα είναι μια ωραιότατη χώρα στη Νότια Αφρική που συνορεύει με Ναμίμπια, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε. Εμείς οι Μποτσουανοί ασχολούμαστε με τον τουρισμό, τον ορυκτό πλούτο και την αγελαδοτροφία.
Οπότε και «γελάδα» να με πεις, χαλαρά, ελεύθερα, δεν προσβάλλομαι εγώ!
Παρακολουθώντας τις εκλογές σας, το πρώτο που παρατήρησα είναι πως «το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη». Ελπίζω να έχετε ήδη παραγγείλει λιτούς, κομψούς και μίνιμαλ ζουρλομανδύες που δένουν τα χεράκια πίσω. Ή αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά, πάρτε ένα ξεχειλωμένο φουτεράκι και τεντώστε τσίτα τα μανίκια, την ίδια δουλειά κάνει.
Μη μου δίνετε σημασία, εγώ δεν ψηφίζω εδώ, αλλά τι ακριβώς εντολή δώσατε; Να κυβερνήσουν; Να μην κυβερνήσουν; Να συνεργαστούν; Να μη συνεργαστούν; Να κάτσουν σπίτι τους; Να παίξουν τουβλάκια στο κινητό τους; 
Γιατί - όλο αυτό τον καιρό που λειώσανε τις σόλες τους να ξημεροβραδιάζονται στο Προεδρικό - εμείς εδώ στην Μποτσουάνα το μόνο που καταλάβαμε είναι ότι στου «Κάρολου το στέκι» σερβίρει τον καλύτερο πατσά. (Επίσης κάτι πήρε το αυτί μου για το non paper του κυρίου Καμμένου, αλλά δεν το διάβασα, βαρέθηκα, άσε, θα περιμένω την ταινία να βγει στο σινεμά).
Παίζει να δώσατε εντολή να κυβερνήσει ο κύριος Καμμένος μόνος του; Διότι ο άνθρωπος είπε «ελάτε οι 180 βουλευτές να συμφωνήσετε ΚΑΙ στα 7 σημεία του κόμματός μου και κάντε με πρωθυπουργό».
 Κι εγώ σου λέω, άντε και συμφωνούσαν. Πώς θα δεχόταν στήριξη από «προδότες» και «δωσίλογους»; Ετσι δεν τους αποκάλεσε - ή είμαι χαμένη στη μετάφραση η Νοτιοαφρικάνα;
Μη μου δίνετε σημασία, εγώ είμαι από την Μποτσουάνα - αλλά ο Σαμαράς έκανε άνοιγμα στην Ντόρα; Να επιστρέψει στη ΝΔ μαζί με το «όραμά της»; Ή να κάνει σόλο καριέρα χωρίς τη χορωδία της Δημοκρατικής Συμμαχίας; (Καλά, έτσι που πάτε, πάλι θα πατώσετε στη Γιουροβίζιον, να μου το θυμηθείτε). Και όταν μιλάει για κεντροδεξιά παράταξη, ο Καρατζαφέρης θεωρείται η επιτομή της κεντροδεξιάς ιδεολογίας;
Μη μου δίνετε σημασία, αλλά μια συγγνώμη στον Κουβέλη δεν τη χρωστάει κανείς, έτσι; 
«Δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ» τον είπανε, «προδότη» τον είπανε, «αριστερό Καρατζαφέρη» τον είπανε.
Κι ανεξάρτητα τι ψήφισε ο καθένας, αντικειμενικά τελείως πρέπει να ειπωθεί: ο άνθρωπος ούτε δεκανίκι ήτανε, ούτε προδότης και σίγουρα ούτε αριστερός Καρατζαφέρης και το απέδειξε: από τις προεκλογικές του δεσμεύσεις, μετεκλογικά δεν μετακινήθηκε ούτε χιλιοστό. Κανείς κι από πουθενά δεν του οφείλει μια συγγνώμη; Γιατί εμείς στην Μποτσουάνα το 'χουμε αλλιώς το έθιμο!
Μη μου δίνετε σημασία, αλλά αυτό το «Αρσένης για πρωθυπουργός» δεν έλεγε και πολύ, κύριε Τσίπρα. Μη σας πω, δεν έλεγε καθόλου. 
Για τρεις λόγους. 
1. Οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ δεν κοιμούνται και δεν ξυπνάνε με τον καημό να προσχωρήσει η Λούκα Κατσέλη.
2. Η περίπτωση «κάτσε καλά, Γεράσιμε» - Αρσένη. Αραγε ξεχνιέται η κόλαση που πέρασαν οι σημερινοί 30άρηδες που πήγαιναν λύκειο όταν εκείνος ήταν υπουργός Παιδείας; Κοντά δυο μήνες εξετάσεις, κάποιοι δώσανε μέχρι και 18 μαθήματα σε πανελλήνιο επίπεδο, γονατίσανε, λαλήσανε, τα παίξανε. Και μέρα παρά μέρα έσκαγε νέα πρόταση για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.
 Και 3. Εδώ Καστανίδης - Κατσέλη έκαναν κόμμα κι ώσπου να βράσει ο καφές στο μπρίκι σκοτώθηκαν μεταξύ τους.
 Συγγνώμη κιόλας, αλλά την όλη περίπτωση δεν τη λες και ΤΗ μεταγραφή!
Κατά τα άλλα, του στραβού το δίκιο να το λέμε. Αν δεν κρατούσε σκληρή στάση ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν νομίζω ότι οι τροϊκανοί θα έστελναν το ραβασάκι με τα 6 κομβικά σημεία που, και καλά, μπορούμε να τα ξαναδούμε, ρε παιδιά...
Αυτοί που ήταν τόσο απόλυτοι, ξαφνικά μιλάνε και για παράταση της προθεσμίας για τη μείωση των ελλειμμάτων, αναδιάρθρωση χρέους, διατήρηση συλλογικών συμβάσεων, συγκράτηση μισθών στο Δημόσιο, αποκατάσταση ορισμένων συντάξεων και μείωση φορολογίας για μισθωτούς.
Ολα αυτά δεν τα λέγανε πριν... Κι όσο να πεις, αυτό στην Μποτσουάνα έκανε μεγάλη αίσθηση.
Μη μου δίνετε σημασία, είμαι κάτοικος Μποτσουάνα(ς), ψηφίζω αλλού και ξέρω μόνο από γελάδια... Κι από πρόβατα... Που κάποιοι πρόβατα σας θέλουν... Αλλά δεν είστε...
Κι εμείς εδώ μια από τα ίδια: κάποιοι πρόβατα μας θέλουν... Αλλά δεν είμαστε... Και δεν θα γίνουμε ποτέ. Και για κανέναν κερατά!
Για την Μποτσουάνα, ρε γαμώ το!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου