1.6.12

ΣΤ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-«Θα είμαι πλέον το δέκα το καλό της Μαύρης Θύελλας…»

«Είμαι πια 79 ετών, βιολογικά και αν θέλετε και οικονομικά πια, δεν μπορώ να σηκώσω μόνος μου το βάρος της ομάδας της Καλαμάτας.
 Όμως ,αν βρεθούν και άλλοι Καλαματιανοί και Μεσσήνιοι να βάλουν χρήματα στην Μαύρη Θύελλα, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα βάλει και πάλι λεφτά. Ακόμη και αν δεν βάλει κανένας άλλος, εγώ θα βάλω, έστω και μόνος μου. Θα είμαι το δέκα το καλό της ομάδας, που λέμε και στο ποδόσφαιρο...».
Η δήλωση αυτή ανήκει στον Σταύρο Παπαδόπουλο, και έγινε πριν από λίγο, κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της oργανωτικής Επιτροπής των «Παπαφλεσσείων» 2012, στα γραφεία του γηπέδου του Μεσσηνιακού Γ.Σ. για να συμπληρώσει τα εξής: «Πικράθηκα πολύ από την συμπεριφορά τότε κάποιων στην Καλαμάτα, αλλά πιο πολύ που η τοπική εφημερίδα η "Ελευθερία" μου έγραψε στην πρώτη της σελίδα: Παπαδόπουλε απατεώνα σήκω και φύγε. Γιατί να με πει εμένα απατεώνα; Γι ΄αυτό σηκώθηκα και έφυγα από την ομάδα, τότε και το θυμάμαι ακόμη αυτό. Από τότε κάτι έχει σπάσει μέσα μου".
Eίπε επίσης, "Τι κακό έκανα στη ζωή μου; Εγώ την Μαύρη Θύελλα αγάπησα και την βοηθάω από την δεκαετία του 70' και αυτό κάνω και θα κάνω για πάντα...», είπε μεταξύ πολλών άλλων ο Σταύρος Παπαδόπουλος, συγκινώντας με τα λόγια του, μετά από πολύ καιρό και πάλι τους απανταχού Μεσσήνιους και φυσικά τους χιλιάδες, τους αμέτρητους οπαδούς της Μαύρης Θύελλας, που νιώθουν πως δειλά- δειλά ξημερώνει μία καινούρια μέρα για την αγαπημένη τους ομάδα, παρά τις προσπάθειες του κυρίου... Νταβουντιάν και κάποιων βέβαια άλλων συνεργατών του, για το αντίθετο!!!
Ήδη, σε πρώτη φάση ο Σταύρος Παπαδόπουλος, έχει δρομολογήσει και την ανακατασκευή του χλοοτάπητα του γηπέδου του ΜΓΣ, και την προσεχή αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται και η Μαύρη θύελλα.best-tv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου