29.6.12

Αντζελα:Αν οι Κυπραίοι θέλουν να με ξαναδούν, κλειστό το στόμα

  • Άντζελα Δημητρίου: Ούτε νεκρή δεν πρόκειται να πάω στα κατεχόμενα
  • "Ούτε Κυπραία είμαι, ούτε Λιβανέζα. Είμαι Ελληνίδα"
  • "Ούτε νεκρή" δεν πρόκειται να πάει στα κατεχόμενα, δήλωσε στο Sigmalive η Άντζελα Δημητρίου, απαντώντας ουσιαστικά στα δημοσιεύματα του τ/κ τύπου ο οποίος οργιάζει τις τελευταίες ημέρες. Υποστήριξε ότι της έγινε και στο παρελθόν πρόταση με πολλά λεφτά και σε εκείνη την περίπτωση όμως αρνήθηκε. 
Είπε επίσης, σε έντονο ύφος, ότι «οι Κύπριοι πηγαίνουν στα κατεχόμενα αφού πρώτα δείξουν τις ταυτότητες τους και ύστερα κατηγορούν εμένα ότι τάχα θα πάω να τραγουδήσω». «Εγώ δεν είμαι Κύπρια αλλά έχω προσφέρει πολλά για την Κύπρο, πολλά περισσότερα από όσα έχουν προσφέρει οι ίδιοι οι Κύπριοι καλλιτέχνες, η Βίσση και η Ευρυδίκη», πρόσθεσε. "Ούτε Κυπραία είμαι, ούτε λιβανέζα. Είμαι Ελληνίδα", ανέφερε χαρακτηριστικά Εξαπέλυσε παράλληλα πυρά εναντίον όσων "Κυπραίων" την κατηγόρησαν τις τελευταίες μέρες, λέγοντας ότι «είμαι πολύ στενοχωρημένη. Με είπαν ακόμη και πόρνη, κάτι για το οποίο δεν κατηγορήθηκα ποτέ. Αν λοιπόν οι κυπραίοι θέλουν να με ξαναδούν, να κρατούν το στόμα τους κλειστό. Πρέπει να μάθουν να σέβονται κάποιους καλλιτέχνες».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου