17.8.12

Κραυγή απόγνωσης από άνεργο πατέρα με τέσσερα παιδιά


Κραυγή βοήθειας...από άνεργο πατέρα με 4 παιδιά. Διαβάστε τι γράφει και όποιος μπορεί ας βοηθήσει.
"Είναι 45 ετών, πρώην επαγγελματίας οδηγός, άνεργος με τέσσερα παιδιά. Συχνό στέκι για να ζητήσει από τους περαστικούς μία μικρή οικονομική βοήθεια είναι η οδός Έβανς.
Λόγω ενός προβλήματος που έχει στη καρδιά όπως λέει ο ίδιος κανείς δεν του δίνει την ευκαιρία να δουλέψει. Έχω απευθυνθεί και στο δήμο Ηρακλείου και στην Μητρόπολη για βοήθεια όμως κανείς δεν ανταποκρίθηκε.
Ο μεγάλος του γιος μετά από μία περιπέτεια που είχε με την υγεία του πάσχει από κώφωση και όπως τονίζει πρέπει να εγχειριστεί άμεσα. Είμαι σε άθλια κατάσταση και χρειάζομαι την βοήθεια του κόσμου ενώ συνεχίζει και λέει Είμαι 45 χρονών και δεν βρίσκω κάποια ανταπόκριση από το κράτος.
Ο γιος μου έχει 70% κώφωση, δεν μπορώ να συντηρήσω την οικογένεια μου. Δεν είμαι κακός άνθρωπος. Τις προάλλες βρήκα μία τσάντα με λεφτά και την παρέδωσα στην αστυνομία. Δεν σκέφτηκα ούτε λεπτό να την κρατήσω."
Σχεδόν δακρυσμένος λέει πως έκοψαν από τον γιο του το επίδομα αναπηρίας που έπαιρνε με αποτέλεσμα να πρέπει να ξαναπεράσει από επιτροπή, μία διαδικασία η ποία στην Ελλάδα είναι αρκετά χρονοβόρα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου