29.9.12

Διαψεύδει ο Κούγιας τα περί εμπλοκής του σε παράνομο στοίχημα

Διέψευσε κατηγορηματικά οποιαδήποτε σχέση τόσο δική του όσο και του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου με στοιχηματισμό σε γραπτή δήλωσή του ο Αλέξης Κούγιας. Ο γνωστός ποινικολόγος έδωσε τη δική του απάντηση μετά από δημοσιεύματα που τον θέλουν να εμπλέκεται μαζί με τον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σε υπόθεση παράνομου στοιχηματισμού τονίζοντας πως κινηθεί νομικά κατά των ΜΜΕ που ανέφεραν το όνομα του.

Αναλυτικά η δήλωση του Αλέξη Κούγια:
 «Πληροφορήθηκα με δυσάρεστη έκπληξη ότι διενεργείται κατ΄ επείγουσα προκαταρκτική εξέταση για να διαπιστωθεί αν μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, στου οποίου στις επιχειρήσεις είμαι νομικός σύμβουλος, έχουμε εξάγει χρήματα για να παίξουμε στοίχημα στη Μαλαισία. Πληροφορήθηκα ότι ο έλεγχος γίνεται μέσω της Τραπέζης Ελλάδος και έχω να δηλώσω τα εξής:

1) Tόσο εγώ προσωπικά, όσο και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν έχουμε καμία σχέση με στοίχημα και ειδικότερα ποτέ δεν έχουμε εξάγει ούτε ένα ευρώ στη Μαλαισία ή οπουδήποτε αλλού για να παίξουμε στοίχημα.

Προσωπικά δεν γνωρίζω τι είναι το στοίχημα, δεν έχω παίξει ποτέ ΠΡΟΠΟ, δεν έχω αγοράσει λαχείο και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι λαχειοπώληδες και οι πράκτορες ΟΠΑΠ της Ελλάδας. Προκαλώ οποιονδήποτε πράκτορα ΟΠΑΠ ή λαχειοπώλη βρει ένα δικό μου δελτίο στοιχήματος ή ΠΡΟΠΟ να το δημοσιοποιήσει.

Δεν γνωρίζω να χειρίζομαι ηλεκτρονικό υπολογιστή, δεν έχω μπει ποτέ στο Ιντερνετ, δεν έχω σχέση με το facebook ή κάτι άλλο σχετικό και δίνω αγώνα να κάνουν και τα παιδιά μου το ίδιο.

2) Τη Δευτέρα (1/10/2012) το πρωί, μαζί με τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο θα καταθέσουμε κοινές μηνύσεις και αγωγές σε όλα τα ΜΜΕ που υπέπεσαν σε κακουργηματικές παραβάσεις, δημοσιοποιώντας τα ονόματά μας σε μια ανύπαρκτη υπόθεση. Από τώρα σκέφτομαι την ώρα που θα εισπράττω τα χρήματα και τη στιγμή της καταδίκης των συκοφαντών.

3) Την Τετάρτη (3/10/2012), γιατί νωρίτερα δεν το επιτρέπουν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, τόσο οι δικές μου, όσο και του κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου, θα επισκεφτούμε τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Τέντε, την παλαιά και τη νέα προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών, κυρίες Ράικου και Φάκου, αλλά και τους προϊσταμένους της διώξεως οικονομικού εγκλήματος, κυρίους Πεπόνη και Μουζακίτη για να διαπιστώσουμε ποιος Εισαγγελέας και κατόπιν ποιας εντολής αρχικά άσκησε την επείγουσα προκαταρκτική και σε ποια σοβαρά στοιχεία βασίστηκε. Αν το σοβαρό στοιχείο είναι ο γνωστός σε όλους Βοριάς, τόσο εγώ, όσο και ο κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, θα προβούμε στις νόμιμες ενέργειες.

4) Τόσο ο κ. Γιαννακόπουλος όσο και εγώ, γνωρίζουμε ποιοι κρύβονται πίσω από αυτή τη βρωμερή και κατασκευασμένη ιστορία και το μόνο για το οποίο χαιρόμαστε είναι ότι επιτέλους, μετά από εισαγγελική έρευνα, κάποιοι που νομίζουν ότι είμαστε ίδιοι με αυτούς θα αντιμετωπίσουν τη σκληρή πραγματικότητα.

5) Αυτού του είδους οι ενέργειες, όπως και η προσπάθεια να ασκηθεί δίωξη εναντίον μου, όσο και του κυρίου Πατέρα για τις γνωστές κασέτες Μπέου, τις οποίες εγώ παρέδωσα στη δικαιοσύνη και ο Πατέρας καμία σχέση είχε, σας δηλώνω ότι δεν πρόκειται να με κάνουν να αλλάξω σε καμία περίπτωση την απόφασή μου να φθάσω ως το τέλος την κάθαρση του ποδοσφαίρου. Έστω και αν χρειαστεί να με προφυλάσσουν όχι τέσσερις, αλλά τετρακόσιοι!»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου