4.10.12

Βίκυ Χατζηβασιλείου - Το σεξ είναι καλύτερο μετά τα 40 !

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου έδωσε συνέντευξη στο «Όμικρον» της Κύπρου, που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες και μιλάει για τα χρήματα που παίρνει, τις πλαστικές και το σεξ μετά τα 40.
Υποθέτω πως τα χρήματα που παίρνεις από τον Aplha Ελλάδος ξεπερνούν τις 3 χιλιάδες ευρώ, κάτι που σίγουρα δεν αποτελεί τον μισθό του μέσου Έλληνα σήμερα. Έτσι δεν είναι;
Πότε οι μισθοί στην τηλεόραση ήταν ο μισθός του μέσου Έλληνα; Αυτό δεν ίσχυε ποτέ. Κοίτα, γενικότερα, τα ταλέντα πληρώνονται περισσότερο από τις ουσιαστικές αξίες. Δηλαδή, εγώ έχω δύο πτυχία και ένα μεταπτυχιακό. Δεν πληρώνομαι όμως γι' αυτά, για τα οποία προσπάθησα τόσο πολύ στη ζωή μου. Τα πτυχία μου ήταν με άριστα.
 Κοπίασα, έδωσα χρόνο απ' τη ζωή μου, στερήθηκα, λόγω διαβάσματος δεν έβγαινα έξω, κουράστηκα, αλλά δεν πληρώθηκα ποτέ γι' αυτά. Έτυχε να πληρωθώ γι αυτό το «επικοινωνιακό», όπως το ονομάζουν κάποιοι, ταλέντο που λένε πως διαθέτουμε όλοι οι άνθρωποι της τηλεόρασης. Κι αυτό ισχύει γι' όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν σ' αυτήν.
Έχεις σκεφτεί πότε θα ήταν η ιδανική χρονική περίοδος για σένα ώστε να σταματήσεις να κάνεις πράγματα στην τηλεόραση και να ασχοληθείς με κάτι άλλο;
Όχι. Δεν το 'χω σκεφτεί. Πιστεύω πως θα έρθει από μόνο του. Ούτε έχω σκεφτεί τι άλλο θα ήταν αυτό που θα μπορούσα να κάνω μετά. Να σου πω κάτι; Δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που έχουμε στην παρούσα στιγμή, να μην διεκδικούμε να είμαστε όσο το δυνατόν καλύτεροι σε σχέση με αυτό που κάνουμε τώρα και να πρέπει να μεμψιμοιρούμε. Δεν είμαι άνθρωπος που δεν σέβεται τη στιγμή του και δεν τη χαίρεται.
Είμαι άνθρωπος που ζει το παρόν με όλα του τα κύτταρα και όταν θα αντιμετωπίσω το πρόβλημα, όταν αυτό έρθει, τότε θα προσπαθήσω να βρω μία λύση. Γιατί να πρέπει να αγχωθώ τώρα να βρω μία λύση για κάτι που δεν έχει προκύψει καν;
Κοιτώντας το πρόσωπό σου στον καθρέφτη, όταν δεις μία ρυτίδα δεν θα σκεφτείς ότι ήρθε η στιγμή να κάνεις την πρώτη σου πλαστική επέμβαση;
Μα τι λες τώρα; Ούτε για 30 ρυτίδες δεν θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία! Έχω ρυτίδες. Ε, και;
Πώς αλλάζει το σεξ σε μία γυναίκα, μετά την ηλικία των 40 στην οποία βρίσκεσαι εσύ σήμερα;
Μετά τα 40 ξέρεις περισσότερο πως λειτουργεί το σώμα σου, έχεις μεγαλύτερη αυτογνωσία, γνωρίζεις τι θέλεις και ξέρεις και πώς να το ζητήσεις.
Άρα είναι και καλύτερο;
Σίγουρα. Πιστεύω ότι για τις γυναίκες το σεξ είναι καλύτερο μετά τα 40, σε αντίθεση με τους άντρες. Βέβαια, αν κρίνω από τον άντρα μου, δεν έχει καμία απολύτως αλλαγή. Λένε, όμως, ότι αλλιώς λειτουργεί ο άντρας στα 30 του και αλλιώς στα 40 του. Είναι σχετικά αυτά.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου