30.10.12

"Δεν είμαι παραδόπιστη"

Όταν σκεφτόμαστε την Εβελίνα Παπούλια σκεφτόμαστε τους Δύο Ξένους! Πράγματι, ο ρόλος της Μαρίνας Κουντουράτου ήταν αυτός που την έκανε ευρέως γνωστή, ωστόσο η ίδια μιλώντας στο Θέμα People λέει ότι τα χρήματα που έβγαλε εκείνη την περίοδο δεν ήταν αντίστοιχα της τεράστιας επιτυχίας της σειράς.
Και δεδομένου ότι η Εβελίνα Παπούλια στην πραγματικότητα και στην καθημερινότητά της δεν ήταν η χαρούμενη κοπέλα που υποδύονταν, αυτό ήταν κάτι που την ενοχλούσε.

Για μένα ήταν δυσβάσταχτο! Δεν μπορεί να με συναντάει ο άλλος σε ένα νοσοκομείο που είχα πάει να δω έναν δικό μου άνθρωπο και να μου λέει έλα πες μας ένα αστείο!.
Η σχέση της με τα χρήματα, το μπαλέτο και τα φωνητικά σε δίσκο του Σάκη Ρουβά!
Στην ίδια συνέντευξη η όμορφη ηθοποιός μίλησε και για την σχέση που έχει με τα χρήματα. Λέει ότι ουδέποτε έβγαλε πολλά λεφτά, καθώς τα λεφτά τα έφερνε η τηλεόραση κι εκείνη πάντα προτιμούσε το θέατρο. Θέλω να έχω τα χρήματα για να μην έχω το άγχος πώς θα περάσει ο μήνας. Αλλά από εκεί και πέρα δεν είμαι παραδόπιστη, ούτε μηρμυγκάκι να μαζεύω, λέει.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου