22.12.12

Από τους Ολυμπιακούς αγώνες... πόρνη 600 δολαρίων! ΦΩΤΟ



Υπήρξε σπουδαία δρομέας και εκπροσώπησε τη χώρα της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992 στη Βαρκελώνη, του 1996 στην Ατλάντα και του 2000 στο Σίδνεϊ. Τώρα αποκαλύπτει ότι την περασμένη χρονιά εργαζόταν ως συνοδός πολυτελείας, έναντι 600 δολαρίων την ώρ
α.

Σοκ προκάλεσε η αποκάλυψη της κορυφαίας αθλήτριας Σούζι Φέιβορ Χάμιλτον πως πλέον δούλεψε ως πόρνη πολυτελείας.

Η Χάμιλτον θεωρείται μια από τις κορυφαίες δρομείς μεσαίων αποστάσεων στην ιστορία των ΗΠΑ, υπήρξε 7 φορές πρωταθλήτρια Ηνωμένων Πολιτειών στα 400μ. και τα 1.500 μέτρα, εν' ήταν παρούσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης ('92), της Ατλάντα ('96) και του Σίντνεϊ (2000).

Στα 44 της πλέον σόκαρε του πάντες όταν αποκάλυψε πως έπασχε από κατάθλιψη και τελικά στράφηκε στην πορνεία γιαεκείνη την περίοδο έψαχνε τρόπους να αποδράσει από την καθημερινότητά της.

«Άρχισα να είμαι συνοδός γιατί αυτό μου πρόσφερε κάποιους μηχανισμούς για να αντιμετωπίσω καταστάσεις και να ξεφύγω από μία ζωή στην οποία ένιωθα κατάθλιψη και αντιμετώπιζα προβλήματα με το γάμο μου», ανέφερε και πρόσθεσε: «Αντιλαμβάνομαι πως έκανα πολλές παράλογες επιλογές και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη. Δεν είμαι το θύμα εδώ και ήξερα καλά τι έκανα. Δεν περιμένω από τον κόσμο να δείξει κατανόηση, αλλά οι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτό μου φαίνονταν λογικοί εκείνη την εποχή και σχετίζοντας με την κατάθλιψη που βίωνα. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω ζητήσει τη βοήθεια ψυχολόγου. Δεν μπορώ να πω πόσο πολύ λυπάμαι για όσους έχω πικράνει. Είμαι αποφασισμένη να επανορθώσω και να ξαναγίνω καλή μητέρα, σύζυγος, κόρη και φίλη».


Η αθλήτρια δούλευε σε ένα γραφείο συνοδών στο Λας Βέγκας με το ψευδώνυμο "Κελι Λάντι" και έπαιρνε 600 δολάρια την ώρα...newsit.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου