18.1.13

Ένας Έλληνας για δήμαρχος Νέας Υόρκης !

 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ "NEO MAGAZINE "
Το αμερικάνικο όνειρο σε όλο του το μεγαλείο έχει βαλθεί να ζήσει ο αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος ομογενής Τζον Κατσιματίδης. Ο πρώην μανάβης και νυν ιδιοκτήτης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ αποφάσισε να αφήσει για λίγο στην άκρη τις επιχειρήσεις και να αφοσιωθεί στο κοινό καλό διεκδικώντας τη δημαρχία της Νέας Υόρκης.
Το ενδιαφέρον του για την πολιτική γεννήθηκε αρχικά πριν από τέσσερα χρόνια, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Neo Magazine«, όταν ένιωσε πως δεν είχε κάτι άλλο πλέον να προσφέρει στον χώρο των επιχειρήσεων. Τότε όμως ο Μάικλ Μπλούμπεργκ αποφάσισε ότι ήθελε να διεκδικήσει για τρίτη φορά το αξίωμα και ο κ. Κατσιματίδης έκανε πίσω. Φέτος ο 64χρονος ομογενής νιώθει πάλι την επιθυμία και, όπως όλα δείχνουν, το έδαφος είναι πρόσφορο προκειμένου να κυνηγήσει με επιτυχία το όνειρό του.
«Το βλέπω πολύ σοβαρά. Αν εξασφαλίσω το χρίσμα, θα δαπανήσω 20-30 εκατομμύρια ευρώ για την καμπάνια μου. Υπάρχει πολύς κόσμος που έχει βάλει υποψηφιότητα, έχει ξοδέψει πολλά χρήματα κι έχει χάσει. Ο Ρον Λόντερ, με περιουσία δισεκατομμυρίων, έχασε. Ο Μάικλ Χάφινγκτον, με περιουσία πολλών εκατομμυρίων, έχασε. Τα χρήματα βοηθούν, αλλά δε σου εξασφαλίζουν την κορυφή» δήλωσε χαρακτηριστικά υπογραμμίζοντας ότι το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στην επικοινωνία με τους πολίτες. «Εγώ επικοινωνώ με τον κόσμο. Δεν είμαι ελιτιστής. Δεν μου αρέσουν οι ελιτιστές. Μεγάλωσα στη φτωχική πλευρά της πόλης. Πήγα σχολείο στο Μπρονξ. Αισθάνομαι το ίδιο άνετα, είτε τρώω με βασιλείς και προέδρους είτε τρώω σουβλάκι με τους φίλους μου. Είμαι άνετος και στους δυο κόσμους» κατέληξε στη συνέντευξή του ο κ. Κατσιματίδης.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου