29.1.13

Συνάντηση ξενοδόχων και περιφερειάρχη Πελοποννήσου

Με σκοπό να διατυπώσουν τον προβληματισμό τους αναφορικά με τη πτωτική τάση που παρατηρείται στον τουρισμό, αλλά και για να ενημερωθούν σχετικά με την πορεία του στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού της περιφέρειας Πελοποννήσου, εκπρόσωποι των ενώσεων ξενοδόχων Αρκαδίας, Αργολίδας, Κορινθίας και Λακωνίας συναντήθηκαν με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας Κωνσταντίνος Μαρινάκος, αναφερόμενος στη βαθειά κρίση που διέρχεται ο πελοποννησιακός τουρισμός, επισήμανε εκτενώς την επιβεβλημένη αναγκαιότητα της συνεργασίας, περιφέρειας κι εμπλεκομένων με τον τουρισμό φορέων, με αποκλειστικό στόχο την κατάρτιση ενός εμπεριστατωμένου κεντρικού τουριστικού σχεδιασμού, για την προβολή και ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Σε αντίστοιχο κλίμα κινήθηκε και ο Δημήτρης Πολλάλης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας, ο οποίος επιπρόσθετα, υποστήριξε την άποψη ότι η διοικητική διαίρεση της Πελοποννήσου δημιουργεί σύγχυση στην τουριστική αγορά και ως εκ τούτου, για την ουσιαστικότερη ανάδειξηυ της ταυτότητας του προορισμού, θα πρέπει η Πελοπόννησος στο σύνολό της να αντιμετωπίζεται ως ενιαίος προορισμός, ιδιαίτερα δυναμικός, ελκυστικός και πολύμορφος.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων επαρχίας 'Αργους Πέτρος Κουτσόπουλος, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα σύμπραξης σύσσωμου του ξενοδοχειακού δυναμικού της Πελοποννήσου με όλα τα υπόλοιπα τουριστικά καταλύματα, με σκοπό τη σύσταση ενός κεντρικού οργάνου, που θα έχει ως κυρίαρχο θεσμικό ρόλο την αποτελεσματικότερη διαχείριση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επαινέθηκε από τον περιφερειάρχη, ο οποίος δεσμεύτηκε για μια αδιάλειπτη συνεργασία με τον νέο φορέα που πρόκειται να δημιουργηθεί.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης ενημέρωσαν τους ξενοδόχους για την εξέλιξη του τουριστικού σχεδιασμού, καθώς για την πορεία των έργων υποδομής που υλοποιούνται, ή σχεδιάζονται στην περιφέρεια, σε λιμάνια όπως αυτό του Γυθείου, μαρίνες, αεροδρόμια και τους οδικούς άξονες. Παράλληλα εξέφρασε το πρόδηλο ενδιαφέρον του για μια διαρκή συνεργασία με γνώμονα την ισχυροποίηση και τη διάδοση του brand name "Πελοπόννησος".
Η συγκεκριμένη συνάντηση χαρακτηρίστηκε από τους ξενοδόχους ιδιαίτερα εποικοδομητική και αποφασίστηκε να επανέλθουν καταθέτοντας θέσεις και προτάσεις, με στόχο την εφαρμογή μιας ενιαίας και ισχυρής στρατηγικής για τον τουρισμό της Πελοποννήσου, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει στον δέοντα βαθμό τα τελευταία χρόνια.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου