29.1.13

ΕΦΙΑΛΤΗΣ νέας κοπέλας μέσα σε ταξί !

Εφιάλτης στο ταξί: Εγώ γλίτωσα κι αυτός κυκλοφορεί ελεύθερος.
 Η επόμενη;  Αυτός είναι  ο τίτλος του άρθρου που παρουσιάζει μία αληθινή περιπέτεια νέας κοπέλας σε ταξί στην Αθήνα.
"Εχτές ήταν η πιο άτυχη και τυχερή μου μέρα μαζί. Έζησα το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου στα 30 μου και σήμερα ακόμη δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι έχω γλιτώσει.
Φεύγοντας από το γραφείο μου στο Queen.gr (βρισκόμαστε στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας), μείναμε με τη συνάδελφό μου για αρκετή ώρα στο πάρκινγκ αφού είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Έξω κατακλυσμός, η ώρα κόντευε 20:00, η οδική βοήθεια να μην έχει σκοπό να έρθει, μποτιλιάρισμα, απεργία και το αυτοκίνητο με μηχανικό πρόβλημα. Να μην τα πολυλογώ, επί της λεωφόρου Καβάλας κατέβηκα να πάρω ταξί.
Περίμενα λίγη ώρα... Η βροχή συνέχιζε. Ένα ταξί που έτρεχε σταμάτησε απότομα μετά από εμένα και κόρναρε. Δεν είδα πινακίδες, έτρεξα να μπω. Πίσω κάθονταν δύο άτομα. Νεαρά... ζευγάρι. Δεν χάρηκαν και πολύ που έμπαινα. Ο... ταξιτζής μου είπε ότι κατεβαίνουν. Δεν συνηθίζω να κάθομαι μπροστά, αλλά έκατσα στη  θέση του συνοδηγού. Μου χαμογέλασε και μου είπε πως δεν είδε το χέρι μου κατευθείαν γι αυτό δεν σταμάτησε μπροστά μου. Δεν μίλησα. Όπως πάντα ήμουν τυπική. Τους κατέβασε στο επόμενο φανάρι. Κατάλαβα πως ήταν να μπουν στο στενό κάθετα στην Καβάλας κανονικά, ένιωσα λίγο άσχημα... δεν παραπονέθηκαν πολύ. Λέω, συμβαίνουν αυτά...
Το ταξί είχε ένα πολύ έντονο άρωμα. Όχι ακριβώς πατσουλί, αλλά βαρύ, φτηνό και αποπνικτικό... εκείνος δηλαδή. Φορούσε πολύ άρωμα, σαν κάτι μυρωδιές που συναντάς σε sex shop. Δεν συνηθίζω να κοιτάω αλλά ήταν πολύ καλοντυμένος για μέσα στο ταξί και όλα πεντακάθαρα. Νέος 35-42, σκούρο δέρμα και καστανά μαλλιά. Ένιωθα ότι με κοιτάει.
Παρέμεινα να ασχολούμαι με το κινητό μου και μέσα από τα μαλλια μου είδα αριστερά πως το χέρι του έσφιγγε τον... καβάλο του. Τα έπαιξα κοινώς. Δεν είναι η πρώτη φορά που τυχαίνει να δω κάτι τέτοιο εγώ ή γνωστή μου κοπέλα, αλλά λέω άσε μπορεί να έτυχε. Μην είμαι υπερβολική. Δεν με είδε, δεν το έκανε για να δω. Είχα φοβηθεί όμως. Έβγαλε το χέρι και οδηγούσε κανονικά. Με ρώτησε αν... πηγαίνω σχολείο εδώ κοντά. Μάλλον εννοούσε τα ΤΕΙ. Είπα ένα αυστηρό ΟΧΙ.
Αλλοδαπός ήταν, αλλά με πολύ καλά ελληνικά. Απλά κάτι στην προφορά χτύπαγε. Δεν το λέω επειδή έχει σημασία η καταγωγή του, αλλά κάθε στοιχείο που τον φωτογραφίζει, έχει σημασία για όποια κοπέλα- χτύπα ξύλο- τον συναντήσει στο μέλλον!
«Λέω φαίνεσαι ... κοριτσάκι», είπε. Δεν μίλησα. Ο τρόπος του όμως με έκανε να ανησυχήσω. Είμαι 30 χρονών, αλλά μικροδείχνω αρκετά ιδίως όταν είμαι άβαφτη, βρεγμένη, αχτένιστη, με φόρμες και άρβυλα, μεγάλη σάκα και μακρύ μπουφάν. Καθόλου προκλητικό look αλλά για κάποιον διαταραγμένο, ενδεχομένως να... βόλευε.
Πήρα τηλέφωνο τη μητέρα μου. Πιο πολύ από φόβο αλλά δεν ήθελα να της πω κάτι. Είχα αγχωθεί. Της μιλούσα για την περιπέτεια στην Εθνική με το αυτοκίνητο και έλεγα ότι είμαι στο ταξί. Παράλληλα μέσα από τα μαλλιά μου, ενώ κοιτούσα μπροστά και κάτω τον παρατηρούσα που έκανε διάφορες ύποπτες κινήσεις.
Ήθελε, όταν ήταν σίγουρος πως δεν κοιτάω, να αγγίζει έστω και λίγο τα γεννητικά του όργανα. Εγώ μιλούσα και σκεφτόμουν που βρίσκομαι... Κοντά στο Δάσος Χαïδαρίου.. Πήγαινα σπίτι, ήμουν μόνη με έναν περίεργο και η μητέρα μου πολύ μακριά. Τον ένιωθα να κάνει μικρές κινήσεις και είδα ότι έβαλε το χέρι του στην πόρτα του οδηγού. Κάτι έβγαλε. Οδηγούσε με το δεξί και άλλαζε ταχύτητες. Το αριστερό χανόταν πίσω από το κάθισμά του, ενώ έβαζε και γόνατο στο τιμόνι.
Η μητέρα μου μην ξέροντας, με έκλεισε. Εγώ κοίταζα ευθεία και δεξιά ενώ είχα το νου μου. Σκεφτόμουν μήπως είμαι απλά επηρεασμένη από όσα γίνονται και παρερμηνεύω κινήσεις. Μήπως είμαι υπερβολική και ψάχνω το κακό. Κάτι κρατούσε.....
Διαβάστε την μαρτυρία στο www.queen.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου