8.1.13

Σύζυγος Νίκου Σαμαρά: Πάντα δική σου και στην άλλη ζωή

Θρήνος στην κηδεία του αδικοχαμένου βολεϊμπολίστα, Νίκου Σαμαρά, που την περασμένη Παρασκευή έσβησε αιφνίδια σε ηλικία μόλις 42 ετών.

Η σορός του «αετού» του ελληνικού βόλεϊ μεταφέρθηκε στο νησί του βορειανατολικού Αιγαίου λίγο μετά τις 13:00 με C-130, το οποίο μετέφερε το φέρετρο σκεπασμένο με την «γαλανόλευκη» σημαία.

Στις 15:00 τελέστηκε η νεκρώσιμη ακολουθία στον Άγιο Παντελεήμονα, όπου συγγενείς, φίλοι, πλήθος κόσμου από το νησί, καθώς και αρκετοί άνθρωποι του ελληνικού βόλεϊ αποχαιρέτισαν τον μεγάλο αυτό αθλητή, μέσα σε κλίμα οδύνης.

Τραγική φιγούρα ήταν η σύζυγος του, που συγκίνησε άπαντες με τα λόγια της: «Με αγαπούσες βαθιά και σε αγαπούσα κι εγώ. Άγγελε μου, έφυγε ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, θα σου μιλάω κάθε μέρα, θα σου μιλάω μέσα από τον Στράτο, θα σταθώ στα πόδια μου γι' αυτό το παιδί.

Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, θα είμαι πάντα δίπλα του, μάνα και πατέρας, είσαι το φως της ζωής μου, ο λεβέντης μου, θα σε σκεπάζω στα όνειρά μου με μια αγκαλιά, θα σου λέω πόσο σ' αγαπάω, πάντα φοβόμουνα μη σε χάσω, να με συγχωρέσουν οι φίλοι σου που σε έφερα εδώ στη Λήμνο εδώ μακριά, αλλά θέλω να' σαι κοντά μου, να' σαι κοντά στο παιδί μας.

Δέκα χρόνια μου έδινες μόνο χαρές και αγάπη, συγγνώμη για όταν σε στεναχώρησα, ο γιος σου θα τα μάθει όλα, αν και ποτέ δεν σου άρεσαν τα λόγια, πάντα μου έλεγες ότι μιλάω με έργα και όχι με λόγια. Πάντα δική σου σ' αυτή και την άλλη ζωή».

Τέλος, παρών στην κηδεία ήταν και ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ, Αχιλλέας Μαυρομάτης ο οποίος ανέφερε: «Το 2013 μας επιφύλαξε μια δυσάρεστη έκπληξη, ο Θεός επέλεξε να τον πάρει μαζί του και να φτιάξει μια ομάδα του βόλεϊ. Είμαστε συντετριμμένοι, θα σε τιμούμε πάντα και δεν θα σε ξεχάσουμε».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου