22.2.13

ΣΟΚ στο Πάμε Πακέτο:Σηκώθηκε και έφυγε όταν συνάντησε την τσιγγάνα μητέρα της

Απρόσμενο φινάλε είχε το χθεσινό επεισόδιο του Πάμε Πακέτο όταν, η -υιοθετημένη- αποστολέας του έφυγε αμέσως μόλις γνώρισε την 47χρονη αθίγγανη μάνα της και έμαθε ότι έχει δώσει, πέρα από εκείνη, άλλα 4 παιδιά για υιοθεσία.

«Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με φέρατε στην ζωή. Και ένα ακόμη ευχαριστώ που με δώσατε σε κάποιους ανθρώπους μου με αγάπησαν και μου έδωσαν τα πάντα. Αγάπη, στοργή, μόρφωση, τα πάντα».

Αυτό είπε η Μαρία από την Καβάλα (που έψαχνε από 12 χρονών να μάθει ποιοί είναι οι βιολογικοί της γονείς) στην μητέρα της και δυο από τα δώδεκα αδέλφια της που ήρθαν στο πλατό του Πάμε Πακέτο για να την συναντήσουν.

Ήταν όμως εμφανές το σοκ της όταν έμαθε ότι η μητέρα της, που είναι μικροπωλητής, είχε δώσει άλλα 4 παιδιά για υιοθεσία. Ή όταν άκουσε τον ταλαιπωρημένο 26χρονο αδελφό της να της λέει «Μακάρι να με είχε δώσει και εμένα η μάνα μου για υιοθεσία».

Στο τέλος της εκπομπής η Μαρία, στο πλευρό της οποίος ήταν ο θετός της πατέρας, αντάλλαξε μια παγωμένη αγκαλιά με την βιολογική της μητέρα. Και μετά σηκώθηκε και έφυγε αμέσως. Δηλώνοντας «Αισθάνομαι αμήχανα. Περίμενα ότι θα είναι αθίγγανοι, αλλά όλο το σύνολο με έχει φρικάρει πάρα πολύ. Θα σκεφτώ αν θέλω να έχω κάποια σχέση μαζί τους στο μέλλον. Πάντως δεν μπορώ να τους δω σαν οικογενειά μου. Να τους αγκαλιάσω, να τους φιλήσω. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αν βρεθούν τα άλλα παιδιά που έχουν δώσει για υιοθεσία».: iefimerida

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου