1.2.13

Μαρία Κορινθίου - Γιατί με συνέλαβαν !!! Βίντεο

Η ηθοποιός Μαρία Κορινθίου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ''Βράδυ'' και μίλησε για την σύλληψή της και τα τρια δικαστήρια που πέρασε.
«Είχε λήξει η βίζα παραμονής μου. Κάποιος με έδωσε στην Υπηρεσιά Αλλοδαπών. Για την ακρίβεια ήταν μια γυναίκα που νόμιζε ότι κάτι τρέχει ανάμεσα σε εμένα και το αγόρι της. Αν και εγώ ποτέ δεν ήθελα να της πάρω τον γκόμενο. Είδες τι είναι οι γυναίκες; Μου έκανε κακό. Εκείνη την εποχή ήθελα να την περιποιηθώ».
Αυτό δήλωσε η Μαρία Κορινθίου σχετικά με τις συνθήκες υπό τις οποίες αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πρόωρα την Αμερική. Προσθέτοντας πως «Δεν είναι λίγο πράγμα. Περνάς από σύλληψη, δακτυλικά αποτυπώματα, τρια δικαστήρια. Και να σκεφτείς ότι ήμουν μόλις 22 ετών. Θα μπορούσα απλά να πάω σε άλλη πολιτεία, αλλά μετά δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα στην Καλιφόρνια. Άσε που μετά θα ήμουν για μια ζωή παράνομη».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου