8.3.13

Ο «Αγαπούλας» χώρισε μετά από 19 χρόνια γάμου!

Καλεσμένος της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν την Πέμπτη ο Τάκης Σπυριδάκης ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε για το διαζύγιο του μετά από 19 χρόνια γάμου.
Ο γνωστός «Αγαπούλας» είναι πάλι εργένης στα 55 του και όπως είπε του είχε λείψει η... φοιτητική διάθεση. «Πάντα ήθελα τον χώρο τον δικό μου. Μου έλειψε η φοιτητική διάθεση» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Με την πρώην σύζυγό του υπήρξαν παντρεμένοι για 19 χρόνια και ο ηθοποιός εξηγεί πώς είναι να χωρίζεις μετά από τόσα χρόνια.
 «Να ξυπνάς το πρωί και να μη βλέπεις την ίδια φάτσα δίπλα σου. Ήμουν 19 χρόνια παντρεμένος. Ήταν ό, τι καλύτερο έχω κάνει στη ζωή μου. Χάθηκε αυτή η σχέση μέσα στην καθημερινότητα και δε γινόταν να γυρίσω πίσω.. Ο γάμος είναι και για τους δυο ενάντια στη φύση».Womenonly

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου