29.3.13

Ποια τραγουδίστρια έστειλε στο νοσοκομείο ένας... σκυλοκαβγάς;



Συνέβη και αυτό! 
Έβγαλε το σκυλάκι της βόλτα και κατέληξε στο νοσοκομείο!...

Ο λόγος για την... Βασιλική Νταντά, που εμφανίζεται με τον Πάνο Κιάμο! Η τραγουδίστρια λίγο πριν πάει στο νυχτερινό κέντρο την περασμένη Παρασκευή πήγε το σκυλάκι της βόλτα στην περιοχή του Αλίμου.

Ένας καβγάς του σκύλου της μ' ένα άλλο σκυλάκι ήταν αρκετός για να βρεθεί στο νοσοκομείο, ενώ, όπως δηλώνει στην Espresso, στάθηκε τυχερή, αφού γλίτωσε τα χειρότερα!

Είπε χαρακτηριστικά:
 «Είχα βγάλει τον σκύλο μου βόλτα και κάποια στιγμή τσακώθηκε με ένα άλλο σκυλί. Μπήκα στη μέση να τα χωρίσω και το άλλο σκυλί με δάγκωσε στο χέρι και μου έσκισε το δάχτυλο. Έπεσα κάτω, έχω μελανιές στα πόδια και στα χέρια. Πήγα στο νοσοκομείο, έκανα ορό και όταν ένιωσα καλύτερα, πήγα στο μαγαζί και βγήκα στο δεύτερο πρόγραμμα, με κολάν και επιδέσμους στο χέρι».

Και τόνισε: 
«Τρομοκρατήθηκα... Κόντεψε να μου κόψει το χέρι το σκυλί. Αν δεν σταματούσαν κάποιοι περαστικοί οδηγοί να βοηθήσουν, δεν ξέρω κι εγώ σε τι κατάσταση θα βρισκόμουν. Έτρεμα ολόκληρη, νόμιζα ότι θα με κατασπαράξει».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου