29.5.13

Εξώδικη διαμαρτυρία του Γιάννη Πλούταρχου στο Newsmessinia

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ 
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ -ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Του Ιωάννη Κακοσαίου του Παναγιώτη και της Αικατερίνης (με καλλιτεχνικό όνομα Γιάννης Πλούταρχος), κατοίκου Ευρυάλης Γλυφάδας Αττικής, οδός Περγάμου αρ. 11.

ΠΡΟΣ

Τους ιδιοκτήτες, διαχειριστές, συντάκτες και υπεύθυνους ύλης του ηλεκτρονικού ιστολογίου (blogspot) με ηλεκτρονική διεύθυνση http://newsmessinia.blogspot.com”.

********

            Εντελώς προκλητικά και χωρίς να τηρήσετε καμία δημοσιογραφική δεοντολογία, όπως επιτάσσει το Συνταγματικό κράτος Δικαίου μας, προβήκατε σε συκοφαντική και δυσφημιστική αναφορά για το άτομό μου και ότι δήθεν ενέχομαι σε παράνομες πράξεις που αφορούν σκάφος ιδιοκτησίας μου και μάλιστα κάνετε αναφορά για κίνδυνο κατηγορίας μου για το έγκλημα της λαθρεμπορίας.         
            Σας γνωρίζω με την παρούσα ότι σέβομαι τη νομιμότητα και τους φορολογικούς νόμους της Πολιτείας μας και δεν έδωσα κανένα δικαίωμα για αθέτηση των φορολογικών μου υποχρεώσεων. Τα όσα αφορούν τη μετατροπή του σκάφους μου από επαγγελματικό σε ιδιωτικό, θα πράξω, εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις διατήρησής του σε επαγγελματικό, ό,τι ορίζουν οι φορολογικοί νόμοι μέσα στη σχετική πενταετία από την κτήση του.

            Διαμαρτύρομαι εντονότατα για τον επιχειρούμενο διασυρμό μου από μέρους σας, χωρίς να τηρήσετε τη στοιχειώδη δεοντολογία επικοινωνίας μαζί μου πριν προβείτε στη σχετική δημοσίευση, παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας και αναλογικότητας που διασφαλίζει το Κράτος Δικαίου μας.

            Με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, σας καλώ όπως απέχετε από τούδε και στο εξής από τα ανωτέρω συκοφαντικά και δυσφημιστικά αναφερόμενα γεγονότα για το άτομό μου, άλλως το λόγο θα έχει εις βάρος σας η αστική και ποινική δικαιοσύνη.

            Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει την παρούσα σ' αυτούς προς τους οποίους, που απευθύνεται προς γνώση του και για τις νόμιμες  συνέπιες, αντιγράφοντας ολόκληρη αυτή στην έκθεση επίδοσης του.

Αθήνα, 28 Μαΐου 2013

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

Αλέξανδρος Στρίμπερης του Ιωάννου

(ΑΜ/ΔΣΑ: 16630)

Ακαδημίας 35, Τ.Κ. 10672, Αθήνα

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ  ΑΠΟ ΤΟ  NEWSMESSINIA 
 
Αξιότιμε κε Κακοσαίο ( Πλούταρχε )
Όπως θα διαβάσετε στο ρεπορτάζ για το οποίο μας κατηγορείται αναφέρουμε ...
"Σύμφωνα με την RealNews το Δημόσιο ζητά τώρα για να αποδεσμεύσει το «St. George», το ποσό των 300.000 ευρώ, που είναι ο φόρος ο οποίος αναλογεί προκειμένου να είναι νόμιμο. ".....http://newsmessinia.blogspot.com/2013/05/blog-post_163.html 
Το ρεπορτάζ όπως καλώς γνωρίζετε προέρχεται από την συγκεκριμμένη εφημερίδα.

Εμείς απλά όπως εκατοντάδες ειδησεογραφικές σελίδες  ( στο διαδίκτυο αλλά και στον έντυπο τύπο) το αναδημοσιευσαμε αναφέροντας την πηγή
Ποίο λοιπόν είναι το εγκλημά μας για το οποίο μας κατηγορείται ;
Με τιμή

newsmessinia

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου