10.1.14

ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ !!!Βουλευτής καταθέτει ερώτηση για προσωπικό του θέμα



Για τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Μητρόπουλο ο λόγος, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομικών και Δικαιοσύνης, με τίτλο: «φορολογική τρομοκρατία σε βάρος βουλευτή».

Αφορμή η γνωστή υπόθεση με το ποσό του περίπου 1 εκατ. ευρώ που επαναπάτρισε και για το οποίο ελέγχεται αν φορολογήθηκε ποτέ...

Στην ερώτηση λοιπόν που κατέθεσε όχι για κάποιον πολίτη, για έναν κοινωνικό σκοπό κλπ αλλά για προσωπικό του θέμα (!!!), καταγγέλει φορολογική τρομοκρατία σε βάρος του, την οποία συνδέει με την κατάσχεση των βιβλίων εσόδων-εξόδων του.

Χαρακτηρίζει «παράνομη» την κατακράτησή τους, «για 2η χρονιά» όπως λέει, και επιμένει πως το ποσό των χρημάτων που επαναπατρίστηκε φορολογήθηκε και αποδόθηκε ολόκληρο σε τρίτους.

Ταυτόχρονα ερωτά με νόημα τους αρμόδιους υπουργούς… αν «υπάρχουν άλλοι Έλληνες πολίτες που έχουν πέσει θύματα φορολογικής τρομοκρατίας και υπηρεσιακής αυθαιρεσίας».

Δείτε αναλυτικά την ερώτηση του βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ:

Την 11-3-2013 με την υπ’αριθ. 329/2013 Έκθεσή του, το ΣΔΟΕ Αττικής, για ποσό χρημάτων που εισήχθη από το εξωτερικό (ν. 3259/2004, άρθρο 38), φορολογήθηκε και δηλώθηκε στην Εφορία, μου κατέσχε τα βιβλία εσόδων-εξόδων και για δεύτερη συνεχή χρονιά τα παρακρατεί παρανόμως.
Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχω καμία ενημέρωση για την τύχη τους και τον χρόνο επιστροφής τους.
Επειδή το 1999 η κυβέρνηση Σημίτη διέταξε τακτικό έλεγχο σε βάρος μου για τη δεκαετία 1990, χωρίς όμως να μου κατάσχουν τα επαγγελματικά μου βιβλία.
Επειδή το 2011 η κυβέρνηση Παπανδρέου διέταξε σε βάρος μου έλεγχο για τη δεκαετία 2000 χωρίς όμως το ΣΔΟΕ τότε να μου κατάσχει τα επαγγελματικά μου βιβλία.
Επειδή για δεύτερη συνεχή χρονιά στερούμαι παρανόμως και αντισυνταγματικώς τα επαγγελματικά μου βιβλία, για ποσό που έχει νομίμως φορολογηθεί και παραγραφεί(1999)!

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1.Αν σκοπεύουν και πότε οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών να μου επιστρέψουν τα παρανόμως κατακρατούμενα επαγγελματικά μου βιβλία;

2. Από ποιους άλλους πολίτες οι Υπηρεσίες Σας έχουν κατάσχει επαγγελματικά βιβλία, για ποσά που εισήχθησαν με τον ν. 3259/2004 περί επαναπατρισμού κεφαλαίων και έχουν νομίμως φορολογηθεί;

3. Αν υπάρχουν άλλοι Έλληνες πολίτες που έχουν πέσει θύματα παρόμοιας φορολογικής τρομοκρατίας και υπηρεσιακών εκφοβισμών από τις ελεγκτικές σας υπηρεσίες;

4. Αν υπάρχει σε εξέλιξη κυβερνητικό σχέδιο φορολογικής μου τρομοκράτησης και εκφοβισμού μου προκειμένου να λάβω μέτρα προστασίας μου εγώ και η οικογένειά μου;

5. Ποιά μέτρα σκοπεύει να πάρει το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προκειμένου να προστατευθούν από τη φορολογική τρομοκρατία εκπρόσωποι του ελληνικού λαού αλλά και απλοί Έλληνες πολίτες;

Ο ερωτών βουλευτής
Μητρόπουλος Αλέξιος

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου