9.1.14

Στα χέρια του Τσίπρα η παραίτηση Τατσόπουλου

Την παραίτησή του στη διάθεση του Αλέξη Τσίπρα έθεσε ο Πέτρος Τατσόπουλος ο οποίος δήλωσε ότι θα κρατήσει την έδρα και πως δεν θέλει να φύγει από την Κοινοβουλευτική Ομάδα. Παράλληλα επεσήμανε πως δεν πρόκειται να δεχτεί τις επιθέσεις και τη λοιδωρία για τις απόψεις του από απίθανους τύπους, όπως τους χαρακτήρισε, φέρνοντας σαν παράδειγμα τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Διαμαντόπουλο.
«Μην κουράζεστε. Δεν ζήτησα ποτέ την έγκριση, την ανοχή ή τη στήριξη κανενός για τις όποιες δημόσιες απόψεις μου, διαστρεβλωμένες ή μη», έγραψε στο facebook σχολιάζοντας κείμενα που έχουν δημοσιευτεί για εκείνον, προσθέτοντας πως «έχω δηλώσει κατ' επανάληψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να με διαγράψει από την κοινοβουλευτική του ομάδα όποτε κρίνει ότι η παρουσία μου εκεί είναι επιζήμια».
«Για να σας διευκολύνω ακόμη περισσότερο και να σας απαλλάξω από το άγος μιας διαγραφής, έχω θέσει την παραίτησή μου στη διακριτική ευχέρεια του Αλέξη Τσίπρα. Ο ίδιος θα κρίνει εάν και πότε θα την αποδεχτεί. Καλό σας βράδυ», κατέληξε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου