15.3.14

Η διαθήκη του Αλέξανδρου Κατσαντώνη -Γιατί ο διάσημος ποινικολόγος αποκλήρωσε την κόρη του

Σε δυο χειρόγραφες διαθήκες ο αείμνηστος ποινικολόγος Αλέξανδρος Κατσαντώνης εκφράζει τις τελευταίες του επιθυμίες.
Ο καθηγητής του ποινικού δικαίου που «έφυγε» από τη ζωή τον περασμένο Μάιο μέσα από δυο πολυσέλιδες διαθήκες που συντάχθηκαν το 2011 και το 2013 -δημοσιεύθηκαν τον Ιούλιο στο Ειρηνοδικείο Αθηνών-, αποδίδει στους οικείους του και στους ανθρώπους που τον περιέβαλλαν στο επαγγελματικό και κοινωνικό του περιβάλλον τα «δέοντα».
Οπως γράφει το gossip-tv, κληροδοτεί ολόκληρη την κινητή και ακίνητη περιουσία του το γνωστό κοινωφελές ίδρυμα «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενώ στη σύζυγο του Λίντα Κατσαντώνη, που στάθηκε δίπλα του σε όλες τις δύσκολες στιγμές της ασθένειας του, αν και επί χρόνια σε διάσταση, παραχώρησε την επικαρπία πέντε μαγαζιών του επί της οδού Περικλέους στην Αθήνα, τα οποία μετά τον θάνατο της επιθυμεί να περιέλθουν και αυτά στο παραπάνω ίδρυμα.
Μέσα από μία κατάθεση ψυχής, αποκλείει από κάθε κληρονομικό δικαίωμα τη μοναχοκόρη του και «φυσική κληρονόμο του» αναλύοντας με μια λεπτομερή παράθεση γεγονότων τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτήν τη «σκληρή» πράξη της ολοκληρωτικής της αποκλήρωσης.
Όπως χαρακτηριστικά εκθέτει ο ποινικολόγος στο κείμενο της δημοσιευμένης διαθήκης του, «κατά τη διαδρομή των τελευταίων ετών δεν ξανάκουσα τη φωνή της μοναδικής μου κόρης, ούτε από τηλέφωνο, όταν την πρώτη φορά, κατά τον Φεβρουάριο τον 2006, διεκομίσθη στην εντατική του Νοσοκομείου «Ερρίκος Ντινάν» με έμφραγμα... «γενικώς, η μεταχείριση μου από την κόρη μου με έφερε πολλές φορές σε απόγνωση, όταν ύστερα από σειρά εμφραγμάτων δεν είχα κοντά μου το μοναδικό μου παιδί. 
Πέραν δε της συναισθηματικής βαρύτητας του γεγονότος, παρέμεινα και ουσιαστικά αβοήθητος λαμβανομένου υπ' όψιν ότι η σύζυγος μου είναι εξίσου υπερήλιξ, κυρίως όμως έχει σε μεγάλο βαθμό μειωμένη την όραση της και έχει χάσει σχεδόν εξ['ολοκλήρου την ακοή της, με αποτέλεσμα, παρά την καλή, της θέληση και προσπάθεια, να αντιμετωπίζω τη δίνη τριών εμφραγμάτων με την βοήθεια προσώπων όπως η πρώην γραμματέας μου, μία παραδουλεύτρα και ο εκάστοτε οδηγός μου», αναφέρεται αποσπασματικά στην διαθήκη την οποία δημοσιεύει το περιοδικό Full life.


 


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου