11.4.14

Σωτήρης Παναγιωτόπουλος - " Ουδέποτε ψήφισα υπέρ της εγκατάστασης σκουπιδοεργοστασίου στην Οιχαλία"

 Προς τα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 

Απευθυνόμενος στον Μεσσηνιακό λαό, που από το 1998 με τιμά με την ψήφο του στις Νομαρχιακές εκλογικές διαδικασίες αλλά και στις Περιφερειακές του 2010 και ειδικότερα στους συνδημότες μου στο Δήμο Οιχαλίας των οποίων διεκδικώ την εμπιστοσύνη τους στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, θέλω να τους ενημερώσω για τα όσα συκοφαντικά εκτοξεύθηκαν εναντίον μου με αφορμή το θέμα της Διαχείρισης των Απορριμμάτων και την υπό ίδρυση σκουπιδοεργοστασίου στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας.
Συγκεκριμένα την 9-4-2014 και κατά την διάρκεια του βραδινού δελτίου ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού BEST, οι κκ. Μπελογιάννης Νικόλαος και Αθανάσιος Τσαμούλης υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου κ. Κώστα Τσερεντζούλια,  με κατηγόρησαν ότι δήθεν ψήφισα θετικά στην εγκατάσταση του σκουπιδοεργοστασίου στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας και ως εκ τούτου δεν νομιμοποιούμαι στην διατύπωση αντιρρήσεων στον παρόντα χρόνο καθώς ευθύνομαι για την επιλογή του κ. Τατούλη, τόσο που ντρέπονται ακόμα και οι γονείς μου για την τότε στάση μου.
Βεβαίως τέτοιες συκοφαντίες δεν έμειναν αναπάντητες από εμένα, αμέσως τους κοινοποίησα εξώδικη όχληση και τους παρέθεσα στοιχεία και έγγραφα που αποδείκνυαν τα ακριβώς αντίθετα, ότι δηλαδή ουδέποτε συνέβησαν αυτά, ότι ουδέποτε ψήφισα υπέρ της εγκατάστασης σκουπιδοεργοστασίου σκουπιδιών στην γενέτειρα μου ή και πλησίον αυτής σε οποιαδήποτε απόσταση.
Μάλιστα τους δόθηκε και η ευκαιρία να συνταχθούν με τη νομιμότητα και να ορθώσουν την αλήθεια αποκαθιστώντας τη φήμη μου και την πολιτική μου διαδρομή. 
Επιπλέον τους συνέστησα να σταθούν στο πλευρό των συνδημοτών μου και να υπερασπιστούν το δικαίωμα τους να ζήσουν σε ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον. Τέλος τους ζήτησα να με καλέσουν να τους εκθέσω την αλήθεια, αφού όμως ανακαλέσουν τα άνω εις βάρος μου ψευδή και συκοφαντικά. 
Πλην όμως ουδέν από τα ανωτέρω σημειώθηκε, παρά συνεχίστηκε η εκτόξευση συκοφαντιών και προσβολών εναντίον μου, ώστε πλέον το λόγο θα έχουν τα Ελληνικά Δικαστήρια τα οποία θα αποκαταστήσουν κατά τρόπο αυθεντικό την αλήθεια και θα τιμωρήσουν τους συκοφάντες. 
Δυστυχώς αλλά όχι τυχαία, η εξώδικος μου, προς τον κ. Μπελογιάννη και κ. Τσαμούλη, αναγνώστηκε αποσπασματικά από τον κ. Μπελογιάννη και έτσι στερήθηκε ο Μεσσηνιακός λαός να εξάγει τα συμπεράσματα του. 
Τέλος ενημερώνω τους συνδημότες μου, ότι θα δώσω άλλη μια μάχη ενάντια σε ισχυρούς αντιπάλους, με όπλο τη δύναμη που μου δίνει ο δίκαιος αγώνας μας κατά των επιλογών του κ. Τατούλη, ο οποίος με τη συνδρομή συγκεκριμένων τοπικών μέσων παραβλέπει τα επιχειρήματα μας και οδεύει στην αυταρχική εγκατάσταση του σκουπιδοεργοστασίου στα σπίτια μας.

Θα αντιπαρέρθω τις συκοφαντίες και τη λασπολογία με όπλο τη δικαιοσύνη και θα αφοσιωθώ στην ενημέρωση των συνδημοτών μου για τα όσα μεθοδεύονται σε βάρος τους.  
Κάθε πολίτης του Δήμου Οιχαλίας έχει το δικαίωμα να ενημερωθεί για την αλήθεια και να ασκήσει το δικαίωμα της ψήφου με απόλυτη ελευθερία και μακριά από τις κακές επιρροές συγκεκριμένων κέντρων εξουσίας.

Φιλικά,

Σωτήρης Παναγιωτόπουλος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Περιφέρειας Πελοποννήσου
Υποψήφιος Δήμαρχος Οιχαλίας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου