29.9.14

ΜΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ:Περικλής Μαντάς – «Ανήκουστοι οι χαρακτηρισμοί Νίκα στο πρόσωπο μου » !!!

Με γραπτή του δήλωση  ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Μεσσηνίας και Αντιπεριφερειάρχης ,Περικλής Μαντάς απαντά στην νέα επίθεση που δέχθηκε σήμερα  από τον δήμαρχο Καλαμάτας παν.Νίκα  τονίζοντας  χαρακτηριστικά πως δεν πρόκειται να τον ακολουθήσει σε αυτήν του την προσωπική στρατηγική.
Αναλυτικά η δήλωση του Περ.Μαντά
"Η συνεχιζόμενη στοχοποίηση μου, με ανήκουστους χαρακτηρισμούς, από την πλευρά του Δημάρχου Καλαμάτας, φανερώνει την απώλεια ψυχραιμίας και την παντελής έλλειψη πολιτικών επιχειρημάτων εκ μέρους του.
Όπως μου επιβάλλει η ηθική και πολιτική μου αναφορά δεν πρόκειται να ακολουθήσω τον κ. Νίκα σε αυτήν την προσωπική του στρατηγική, την οποία άλλωστε προέβλεψα στην ανακοίνωσή μου δύο μέρες πριν.
Όσον αφορά το πρόσωπό μου, τα διαπιστευτήρια μου τα καταθέτω καθημερινά στους πολίτες, από την πρώτη στιγμή, με ανιδιοτέλεια, τιμώντας απόλυτα τους θεσμούς που υπηρετώ.

Περικλής Μαντάς
Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου
Πρόεδρος ΝΟΔΕ Ν.Δ. Μεσσηνίας"

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου