21.11.14

Μητέρα 21 ετών θύμα σεξουαλικής κακοποίησης και εκβιασμού

Η Σόνια ξεκίνησε από τη Λιθουανία για ένα καλύτερο αύριο και κατέληξε ως ένα ακόμη κορίτσι-θύμα του trafficking

Με λένε Σόνια και είμαι από τη Λιθουανία.  

Είμαι 21 χρονών και έχω μία κόρη τεσσάρων μηνών. Εξαιτίας της δύσκολης οικονομικής μας κατάστασης, έμενα με τους γονείς μου. Ένας θείος μου μας είπε πως έχει έναν γνωστό στην Ελλάδα...
που θα μπορούσε να μου βρει δουλειά, καθώς είχαν ανάγκη από άτομα που μιλούν ρωσικά για να δουλεύουν σε ταβέρνες και ξενοδοχεία".

Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της νεαρής Σόνιας.
Ξεκίνησε από τη χώρα της για ένα καλύτερο αύριο και κατέληξε ως ένα ακόμη κορίτσι-θύμα του trafficking (σ.σ. εμπορίας ανθρώπων) στη χώρα μας.

Η Σόνια δέχτηκε, σχεδόν αμέσως μόλις έφθασε στην Ελλάδα, σωματική κακοποίηση και εκβιασμό για την ασφάλεια της οικογένειάς της στη Λιθουανία και εκείνοι που την παρέλαβαν, την υποχρέωσαν να εκδίδεται.

"Ξεκίνησα να δουλεύω. Κάθε λίγους μήνες με μετέφεραν σε άλλη πόλη και σε νησιά και έτσι δεν προλάβαινα να καταλάβω πού βρισκόμουν. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου δύο χρόνια. Κάθε φορά που δεν ικανοποιούσα κάποιον πελάτη ή αντιστεκόμουν σε κάτι ακολουθούσε ξύλο. Κάποια στιγμή ένας πελάτης μου, όταν του είπα την ιστορία μου θέλησε να με βοηθήσει. Μου είπε πού είναι το αστυνομικό τμήμα και με άφησε να φύγω. Άρχισα να τρέχω χωρίς να πάρω τίποτα μαζί μου. Έφτασα στην Αστυνομία και με τη βοήθεια διερμηνέα τούς είπα την ιστορία μου".
Η τραγική ιστορία της νεαρής Λιθουανής καταγράφεται από την εφημερίδα "Τα Νέα" στο φύλλο της Πέμπτης.
Με την κατάθεσή της, οι διακινητές της καταδικάστηκαν και τιμωρήθηκαν με φυλάκιση και χρηματική ποινή. Η 21χρονη από τη Λιθουανία αποτελεί εξαίρεση, αφού ο φόβος των γυναικών που έχουν πέσει θύματα trafficking κλείνει τα στόματα.

Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 10.000 γυναίκες στην ελληνική σεξουαλική βιομηχανία.
Κάθε χρόνο, 800.000 άνθρωποι, θύματα εμπορίας, διακινούνται στα διεθνή σύνορα. Συνολικά 27 εκατομμύρια άνθρωποι είναι παγιδευμένοι στη δουλεία στις μέρες μας.


news.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου