6.11.14

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΟΤΡΙΝΙ - Αναστάτωση από τις φήμες για σοβαρό πρόβλημα της υγείας του!


Αναστάτωση από τις φήμες για σοβαρό πρόβλημα υγείας του Έκτορα Μποτρίνι - «Είμαι καλά» απαντά ο ίδιος
Σε νοσοκομείο της Αντ Νταμάν, στη Σαουδική Αραβία, μεταφέρθηκε εσπευσμένα ο γνωστός και από την τηλεόραση σεφ και επιχειρηματίας Έκτορας Μποτρίνι, σύμφωνα με δημοσιεύματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ώρες.

Ο γνωστός σεφ φέρεται να λιποθύμησε στο εστιατόριο που έχει στην ιδιοκτησία του στην περιοχή.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι γιατροί διέγνωσαν βαριά πνευμονία.
Το TLIFE, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Έκτορα Μποτρίνι, ο οποίος μας καθησύχασε ότι είναι καλά και ότι ήταν άρρωστος αλλά μετά την φαρμακευτική αγωγή νιώθει πολύ καλύτερα.
"Είμαι καλά τώρα.Πριν φύγω για το ταξίδι μου για δουλειές στη Σαουδική Αραβία, ήμουν άρρωστος. Όπως όλος ο κόσμος. Είχα γρίπη και πυρετό. Εδώ η κατάστασή μου χειροτέρεψε. Ανέβασα πυρετό.
Νοσηλευτήκατε σε νοσοκομείο; "Πήγα στο νοσοκομείο και μου έδωσαν αντιβίωση και αντιπυρετικά. Είμαι καλά τώρα και συνεχίζουμε" δήλωσε στο TLIFE o διάσημος σεφ.
Ο ίδιος πριν από μια ώρα ανέβασε τόσο στο προσωπικό του προφίλ στο Instagram όσο και στη σελίδα του στο facebook φωτογραφίες με συνεργάτες του αλλά και selfie θέλοντας να δείξει με τον τρόπο του ότι είναι καλά!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου