Την απόφασή της να θέσει υποψηφιότητα στο βουλευτικό ψηφοδέλτιο της ΝΔ, στην Αρκαδία, στις επικείμενες εθνικές εκλογές επιβεβαίωσε η Εύη Τατούλη, σε συνέντευξη που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ.
«Δεν θα κρύψω ότι είμαι κόρη του Πέτρου Τατούλη και είμαι υπερήφανη που είμαι πολιτικό του παιδί», είπε.
Τριάντα τριών ετών, μητέρα τριών παιδιών, απόφοιτος της Νομικής, συγγραφέας δύο βιβλίων και επιμελήτρια,
δημοσιογράφος, αρθρογράφος και σύμβουλος στρατηγικής πολιτικής επικοινωνίας, η Εύη Τατούλη, κόρη του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, διεκδικεί την έδρα του πατέρα της στην Αρκαδία.
«Ξέρετε πολύ καλά ότι και στην Αρκαδία και στην πολιτική είμαι παρούσα πολλά χρόνια. Είναι μια κρίσιμη συγκυρία, μια κρίσιμη εποχή. Θα είμαι παρούσα. Ο τόπος δεν χρειάζεται εκλογές σήμερα, πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε. 
Οι αγορές διεκδικούν τη δική τους διαπραγμάτευση, πρέπει και εμείς να διεκδικήσουμε τη δική μας».