14.12.14

ΚΑΦΕΝΕΙΟ η ΕΛΛΑΣ - Τού έκοψαν την σύνταξη επειδή νόμιζαν ότι ....είχε πεθάνει


Απίστευτο: Του έκοψαν τη σύνταξη επειδή αποφάσισαν ότι είχε πεθάνει!

Μια απίστευτη περιπέτεια ζει εδώ και μήνες ο 75χρονος Κωνσταντίνος Μανωλάς του Εμμανουήλ, ο οποίος έχει να λάβει τη σύνταξή του από τον περασμένο Οκτώβριο επειδή σύμφωνα με το κράτος έχει... πεθάνει!

Η υπόθεση του κ. Μανωλά ήρθε στην επικαιρότητα έπειτα από την παρέμβαση του συνδέσμου συνταξιούχων δημοσίων υπαλλήλων Δωδεκανήσου και του προέδρου τους κ. Νίκου Παπαεμμανουήλ, καθώς ο 75χρονος Ροδίτης είχε να εισπράξει χρήματα από τον περασμένο Οκτώβριο.

Σύμφωνα με τη Ροδιακή, από την στιγμή που ο ίδιος κατάλαβε ότι δεν επρόκειτο να εισπράξει τη σύνταξή του, άρχισε να ζει έναν «Γολγοθά», ο οποίος συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

«Αδυνατώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει. Το λάθος το κατανοώ. Με μπέρδεψαν με άλλον συνταξιούχο που είχε αποβιώσει κι είχε το ίδιο όνομα και το ίδιο επίθετο και έκοψαν και τη δική μου σύνταξη. Γιατί όμως τώρα εγώ πρέπει να μπω σε τέτοια διαδικασία; Γιατί πρέπει να διορθώσω εγώ και να αγωνιώ ένα λάθος που οι ίδιοι έκαναν στο γενικό λογιστήριο του κράτους; Με είχαν διαβεβαιώσει ότι στις 22 Νοεμβρίου θα έπαιρνα κανονικά τη σύνταξή μου. Μέχρι σήμερα δεν έχω εισπράξει ούτε ένα ευρώ!», λέει ο ίδιος και συνεχίζει: «Τους εξήγησα ότι έχω υποχρεώσεις να πληρώσω και να ανταποκριθώ και επειδή είχα και λίγο αυστηρό τόνο, αφού είχα αγανακτήσει, μου έβαλαν κι από πάνω και τις φωνές! Τώρα με διαβεβαίωσαν και πάλι ότι τον Δεκέμβριο θα με πληρώσουν τη σύνταξη και τα καθυστερούμενα. Για να δούμε...».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου