28.1.15

Τι είπε η Μαρία Μπακοδήμου για τη Χρυσή Αυγή

Ήρθε στα Καλάβρυτα τρίτο κόμμα! 
Στα Καλάβρυτα, που οι Ναζιστές τους είχαν γαζώσει! 

Στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» μίλησε η Μαρία Μπακοδήμου για τη διακοπή του «Αυτά είναι», που παρουσίαζαν η Μαρία Ηλιάκη και ο Μάκης Πουνέντης στον ΣΚΑΪ, ενώ αναφέρθηκε στις στημένες παπαράτσι φωτογραφίσεις, αλλά και τα αποτελέσματα των φετινών εκλογών.
Ο ανταγωνισμός του «ΦΜ Live»:
«Δεν έχω μπει στη διαδικασία να κάτσω να γράψω μια άλλη εκπομπή και να κάτσω να τη δω μετά. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτό το πράγμα. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του και την κάνει καλά».
Το κόψιμο του «Αυτά είναι»:
«Είμαστε επαγγελματίες και θέλουμε να είμαστε προστατευμένοι. Σε κάθε δουλειά, νομίζω ότι έτσι δείχνεις ότι δεν σέβεσαι τον επαγγελματία. Ο κάθε επιχειρηματίας μπορεί να σταματήσει να θεωρεί ότι αυτό το προϊόν του πουλάει και να θέλει να διακόψει τη συνεργασία, αλλά κάτω από άλλες συνθήκες. Το να μην προλάβουν από ό,τι έμαθα να χαιρετήσουν -επειδή είχαν διακόψει λόγω εκλογών και κάποια στιγμή τους είπαν ότι απλώς δεν θα ξαναπάνε- όταν το άκουσα ένιωσα πώς θα ήμουν εγώ στη θέση τους, όταν έπρεπε να πάω στο γραφείο να πάρω τα πράγματά μου. Δεν είναι ωραίο».
Το μέλλον της συνεργασίας της με το Star:
«Είναι πολύ νωρίς! Νομίζω ότι όλα αυτά θα αρχίσουν να συζητιούνται από την Άνοιξη και μετά».
Τα στημένα παπαράτσι:
«Μου το έχουν ζητήσει και έχω κάνει και μία φορά - μη σου πω και δύο! Εντάξει, μπορεί να γίνει. Το να ζεις, όμως, και καθημερινά να τηλεφωνιέσαι και να λες "το βράδυ θα είμαι εκεί", "είμαι με αυτόν", "έχουμε παρκάρει στο πάρκινγκ εκεί", όποιος το κάνει, καλά κάνει και το κάνει, αλλά εμένα με κουράζει».
Το εκλογικό αποτέλεσμα & η Χρυσή Αυγή:
«Ήταν πραγματικά από τις εκλογές που ήθελα να ψηφίσω. Νομίζω ότι ό,τι αποφασίζει ο κόσμος είναι καλό. Αυτό που μου φάνηκε υπερβολικό ήταν ότι η Χρυσή Αυγή ήταν τρίτο κόμμα.
Ήρθε στα Καλάβρυτα τρίτο κόμμα! Στα Καλάβρυτα, που οι Ναζιστές τους είχαν γαζώσει! 
Ψηφίζουν ένα κόμμα που έχουν βγει φωτογραφίες με αγκυλωτούς σταυρούς, φύρερ και μουστάκια. Εκεί σηκώνω τα χέρια... Αυτό με πλήγωσε».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου