4.3.15

ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ: Η Αγγελική δεν είναι ένοχη, ένοχος είμαι εγώ που στήριζα όλα αυτά τα χρόνια τα λαμόγια

Το ξέσπασμα του πατέρα της Αγγελικής και η αυτοκριτική του. 
"Κατηγορούμενος έπρεπε να ήμουν εγώ και όχι η κόρη μου.
 Γιατί εγώ τόσα χρόνια στήριζα αυτά τα λαμόγια" λέει σε δήλωσή του.
Και συνεχίζει:
Θεωρώ ότι τα παιδιά δεν είναι ένοχοι.
Οι πραγματικοί ένοχοι είναι εκείνοι που υπηρέτησαν ένα σύστημα. Και το σύστημα αυτό δυστυχώς το υπηρέτησα κι εγώ.
 Ολοι αυτοί ήσαν ανάξιοι να διοικήσουν.
Ετσι φέραμε τα παιδιά μας σε αδιέξοδο, να μην έχουν αύριο και μέλλον.
Κανένας μα κανένας δεν έχει στραφεί στους πραγματικούς αίτιους που τα παιδιά μας κατέληξαν έτσι. Οι πραγματικοί υπάιτιοι είναι αυτοί που οδηγούν ανθρώπους να πηδούν από τα παράθυρα" λέει. Σημειώνει ακόμη ότι στην κόρη του αποδίδονται κατηγορίες που δεν υφίστανται κάτι που θα φανεί στο ακροατήριο.
 "Αν δει κάποιος το κατηγορητήριο θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά στα όσα αποδίδουν στην κόρη μου σε σχέση με τους άλλους κατηγορούμενους.
Εχουν βγάλει αντίγραφα και απλά αλλάζουν ονόματα" δηλώνει ο Τάκης Σπυρόπουλος.
 Η 22χρονη θα απολογηθεί αύριο στον ανακριτή. Από την πλευρά του ο Χρήστος Τσάκαλος υποσητρίζει πως η 22χρονη ήταν η προσωπική του σχέση.
Και εκείνος της είχε πει πως αν κάποια στιγμή βρεθεί σε δύσκολη θέση να πάει σπίτι του.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου