1.5.15

ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Η ρήξη Νίκα-Οικονομάκου έγινε και ποίημα…

Μέχρι και ποίημα έγινε η ρήξη του δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, με την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Μαρία Οικονομάκου, κάτι που φανερώνει τις διαστάσεις που έχει πάρει αυτή η υπόθεση…

Το ποίημα έγραψε η Βενετία Λιακουνάκου, η τέως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Καλαμάτας και έχει ως εξής:

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΔΗΜΟΤΗ

Τώρα στο Δήμο έχουμε
Συνήγορο Δημότη!
Δημότες για περιμένετε,
είν΄η Μαρία πρώτη.

Καταγγελία δυνατή
εκείνη καταθέτει.
Το Δήμαρχο "κατηγορεί"
δημόσια την εκθέτει.

"Ο Νίκας παραφέρεται
ζητά την έξωσή μου,
γιατί εγώ δεν έδωσα
σε ΄σε, τη στήριξή μου.

Την άποψή μου δεν τολμώ
καθόλου να εκφέρω.
Πού ΄ναι ένας πρωθυπουργός
τώρα που υποφέρω!

Μου λέει να παραιτηθώ,
τη χάρη δεν του κάνω.
Εδούλεψα, εκόπιασα
εις το καθήκον πάνω."

Ο Νίκος μας ως νομικός
θα βγάλει τα βιβλία
και θα απαντήσει προσεχώς,
εις την καταγγελία.



Σ.Μ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου